پدر درسا کوچولو که دخترش قربانی پنجر کردن چرخ‌های آمبولانس شده‌‌‌، با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از راننده اتوبوس‌، پزشک معالج دخترش و راننده آمبولانس شکایت کرد. راننده‌ای که اقدام به پنجر کردن لاستیک‌های آمبولانس کرده در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات درباره پرونده در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۷۰۴۷۸
به گزارش جام جم آنلاین، مادر داغدار درسا به خبرنگار جام‌جم گفت‌: دخترم درسا بیماری عضلانی داشت اما این‌که گفته شده او فلج عضلانی داشت درست نیست‌.

شنبه هفته گذشته او را نزد خانم دکتری بردیم که مطبش در خیابان شهید بهشتی بود‌. پزشک او را ویزیت کرد اما هنگامی که دستش را داخل گلوی بچه کرد و بیرون آورد‌، دستش خونی بود و گفت گلو عفونت کرده است. او با لوله، عفونت را تخلیه کرد و برگه‌ای را جلوی ما گذاشت و خواست برای درمان دخترمان آن را امضا کنم. روز یکشنبه دخترم را نزد دکتر بردم که این بار به او سرم زد. از وقتی دخترم را نزد این دکتر بردیم‌، حالت تنگی نفس وخفگی داشت.

غذا و شیر هم نمی‌توانست بخورد. روز دوشنبه دوباره محتویات گلوی او را تخلیه کرد. او می‌گفت دخترمان را درمان می‌کند و نباید او را به بیمارستان ببریم. اگر او را به بیمارستان ببریم، در آنجا دخترمان را سوراخ سوراخ می‌کنند.

وی ادامه داد: دوشنبه دخترم تب کرد و با دکترش در تماس بودم. صبح سه‌شنبه می‌خواستم درسا را به مرکز طبی کودکان ببرم که خانم دکتر تماس گرفت و ادعا کرد سفر عمانش را کنسل کرده و درسا را به جای بیمارستان نزد او ببریم. وقتی به مطب رسیدیم او دوباره محتویات گلوی دخترم را تخلیه کرد. بعد به او سرم و چهار آمپول، داخل آن زد که ناگهان حال درسا بد شد. لب‌هایش کبود شد و نفسش بند آمد.

دکتر از من خواست به داروخانه بروم و بتامتازون بگیرم. سریع آمپول را گرفتم. دستیاری نداشت و خواست خودم آمپول را آماده کنم. بعد گفت به داروخانه برو و دستگاه اکسیژن بگیر که متصدی داروخانه گفت این دستگاه را ندارد و بهتر است با اورژانس تماس بگیرم.

خودش با اورژانس تماس گرفت و امدادگران خیلی زود آمدند و به دخترم شوک زدند که قلبش برگشت. خواستند او را به بیمارستان برسانند که متوجه پنچری چرخ‌های آمبولانس شدند. آمبولانس دوم بعد از ۲۰ دقیقه به محل رسید که دیر شده بود و درسا دیگر به زندگی برنگشت. امروز همسرم به پلیس آگاهی رفت و از خانم دکتر، راننده آمبولانس اول و راننده اتوبوس شکایت کرد. پرونده به دادسرای جنایی تهران ارسال شده است. راننده اتوبوس همچنان بازداشت است و تا مجازات مقصران، پرونده را پیگیری‌می‌کنیم.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها