مدرن‌ ترین نرم‌ افزار حسابداری کدام است؟

استفاده از نرم‌افزار‌های حسابداری اگرچه کار بررسی و طبقه‌بندی اطلاعات حسابداری را برای بسیاری از فعالان این عرصه آسان کرده است، اما انتخاب یک نرم‌ افزار حسابداری شرکتی مناسب از میان این همه نام و برند کار آسانی نیست.
کد خبر: ۱۳۷۰۱۵۳

در این مقاله شما را با مدرن‌ ترین‌ نرم افزار‌های حسابداری آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین نرم‌ افزار‌های حسابداری

برای این که بتوانید دفاتر قانونی حسابداری را با دقت و بدون خطا تهیه کنید، نیاز است که بهترین نرم‌ افزار‌ حسابداری را در اختیار داشته باشید. ما در ادامه شما را با تعدادی از مدرن‌ ترین نرم‌افزار‌های حسابداری که در نوع خود بهترین انتخاب محسوب می‌شوند آشنا خواهیم کرد.

نرم‌افزار حسابداری سپیدار

یکی از بهترین نرم‌افزار‌های حسابداری، نرم‌ افزار حسابداری سپیدار متعلق به شرکت سپیدار سیستم است که در زمینه ارائه نرم‌افزار‌های جامع و یکپارچه سازمانی و فروشگاهی فعالیت می‌کند. این نرم‌افزار که توسط شرکت نامی حساب ناربن (نمایندگی سپیدار سیستم) نیز به فروش می‌رسد، نرم‌افزاری جامع است که به مدیریت بهینه امور شرکت‌های کوچک و متوسط در حوزه‌های بازرگانی، تولیدی، پخش، خدماتی و پیمانکاری کمک فراوانی می‌کند. در واقع سپیدار یک نرم‌ افزار حسابداری شرکتی است که با توجه به نوع فعالیت شرکت (بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری و... ) بهترین بسته‌ها را ارائه می‌دهد که هر بسته خود شامل انواع سیستم‌ها و زیر سیستم‌ها می‌شود. نرم‌افزار سپیدار شامل سیستم‌های حسابداری، دارایی ثابت، مشتریان و فروش، پخش و سفارش‌گیری، دریافت و پرداخت، انبار، حقوق و دستمزد، پیمانکاری، تولید، تردد و سفارشات خارجی است. یکی دیگر از نقاط قوت نرم‌افزار حسابداری شرکتی سپیدار، قیمت مناسب، پشتیبانی عالی و نصب و آموزش آسان است.

مدرن‌ ترین نرم‌ افزار حسابداری کدام است؟

نرم افزار دشت

دشت نیز یکی دیگر از محصولات شرکت سپیدار سیستم است که نرم افزار حسابداری فروشگاه است. دشت برای اصناف گوناگون نرم افزار مناسب ارائه کرده است که با هزینه‌ای مناسب می‌توان مدیریت مالی فروشگاه را به راحتی با آن انجام داد. دشت برای اصنافی همچون سوپرمارکت، پوشاک و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، ابزار و یراق، لوازم یدکی خودرو، آجیل و سایر فروشگاه‌ها راهکار مناسب ارائه می‌کند.

راهکاران ابری همکاران سیستم

شرکت همکاران سیستم از شرکت‌های قدیمی و بزرگ در حوزه تولید نرم افزار است. همکاران سیستم هم‌سو با فناوری‌های روز دنیا، راهکارهای نرم‌افزاری خود را با فناوری رایانش ابری عرضه کرده است. ERP ابری همکاران سیستم با نام «راهکاران ابری» روی سرورهای شرکت همکاران سیستم نصب می‌شود و شما بی‌نیاز از خرید سرور و سخت‌افزار، از طریق اینترنت و در بستری امن، به این سرورها وصل می‌شوید. یکی از گزینه‌های مناسب برای شرکت‌های متوسط و بزرگ نرم افزارهای مجموعه همکاران سیستم است. گفتنی است که شرکت سپیدار سیستم نیز عضوی از گروه‌ شرکت‌های همکاران سیستم است.

نرم‌افزار سپیدز

نرم افزار سپیدز از جمله مدرن‌ترین نرم‌افزار‌های حسابداری است که برای حسابداری رستوران‌های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب محسوب می‌شود. سپیدز شرکت نرم افزاری است که کار خود را از سال ۱۳۷۸ و با هدف ارائه راهکار‌های جامع و نوین در نرم‌افزار‌های رستورانی آغاز کرد. این مجموعه با توجه به نیاز بازار و تنوع در ارائه و تولید محصولات توانسته است یک نرم‌افزار مدیریتی - حسابداری کارآمد باشد.

نرم‌افزار حسابداری هلو

نرم افزار هلو نیز یکی از نرم‌افزار‌های حسابداری رایج در ایران است. این نرم‌افزار جامع شامل انواع سیستم‌های انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید نسخه‌های تخصصی برای فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و تولیدی‌ها و... است. نرم‌افزار هلو امکاناتی از جمله انواع فاکتور، اعلام سررسید چک‌ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارش‌های متنوع و… را برای کاربر به همراه دارد. نرم‌افزار‌های حسابداری هلو در سه دسته فروشگاهی، شرکتی و تولیدی به فروش می‌رسند.

نرم‌افزار حسابداری کاسپین

این نرم‌افزار یکی دیگر از محصولات شناخته شده در عرصه حسابداری شرکتی است. محصولات این شرکت همگی با قابلیت اتصال به شبکه و کار در محیط‌های چند کاربره به کار برده می‌شوند. از جمله نقاط قوت این نرم‌افزار می‌توان به استفاده تکی و مستقل آن در یک محیط عملیاتی اشاره کرد. محصولات گروه نرم‌افزاری کاسپین شامل انواع حسابداری فروشگاهی، حسابداری مالی، حسابداری بازرگانی، حسابداری انبار، حسابداری حقوق و دستمزد، حسابداری خزانه، حسابداری اموال و دارایی‌های ثابت می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به امکان تعریف متعدد و ثبت دفاتر قانونی، تهیه دیسکت‌های قانونی بیمه و مالیات، مدیریت مالی همزمان چندین پروژه، پشتیبانی آنلاین و آفلاین و... اشاره کرد.

نرم‌افزار حسابداری آرین سیستم

این شرکت داده پردازی نیز کار خود را از سال ۱۳۸۳ با عرضه سیستم‌های مدیریت یکپارچه مالی، اداری و منابع انسانی آغاز کرد. نرم‌افزار حسابداری این شرکت مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ با حجم کاری بالا است. هماهنگی نرم‌افزار حسابداری آرین با سایر نرم‌افزار‌های شبکه‌ای، قابلیت اجرا روی اکثر سیستم عامل‌های جدید و قدیمی، به روزرسانی‌های مداوم، نصب، آموزش و پشتیبانی رایگان ۶ ماهه و ده سال ضمانت پشتیبانی از جمله مزایای استفاده از این نرم‌افزار است.

جمع‌بندی

مهمترین نکته در معرفی بهترین و مدرن‌ترین نرم‌افزار‌های حسابداری توجه آن‌ها به نیاز کاربر، تنوع در ارائه خدمات و همچنین پشتیبانی‌های مناسب به همراه نصب و آموزش آن‌ها بوده است. هریک از این نرم‌افزار‌ها دارای خصوصیاتی است که آن‌ها را در دسته نرم‌افزار‌های حسابداری شرکتی، فروشگاهی، رستورانی و... قرار می‌دهد.

نامی حساب ناربن؛ مشاوره خرید نرم افزارهای سازمانی

شرکت نامی حساب ناربن یک شرکت معتبر در زمینه ارائه خدمات مالی به کسب‌وکارهاست. این شرکت در کنار ارائه مشاوره مالی و مالیاتی، نمایندگی فروش محصولات سپیدار سیستم و همکاران سیستم است. در صورتی که قصد خرید نرم افزار حسابداری را دارید و نیازمند اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین و مدرن ترین نرم افزار مناسب کسب‌وکار خود هستید می‌توانید به وبسایت نامی حساب ناربن مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۷۸۱۴۸۰۰۰ تماس بگیرید. متخصصین ما شما را در رابطه با خرید مناسب‌ترین نرم افزار کسب‌وکارتان راهنمایی خواهند کرد و پس از آن عملیات استقرار انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها