با هوشیاری ، تیزبینی و تلاش همه جانبه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان یک باند سه نفره سارقان چرخشی و در حرکت طلاجات منازل شناسایی ودستگیر شدند.
 با هوشیاری ، تیزبینی و تلاش همه جانبه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان یک باند سه نفره سارقان چرخشی و در حرکت طلاجات منازل شناسایی ودستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۶۹۹۷۴

هرمزگان-جام جم انلاین- با هوشیاری ، تیزبینی و تلاش همه جانبه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان یک باند سه نفره سارقان چرخشی و در حرکت طلاجات منازل شناسایی ودستگیر شدند.

 

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان  در این ارتباط اظهار  داشت : در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان بندر عباس و متواری شدن سارق یا سارقان پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکیان و بررسی صحنه هاي سرقت مشخص شد سارقان با تغییر پلاک خودرو خود و همچنین استفاده از ماسک ، کلاه و دستکش با هدف جلوگیری از شناسایی توسط پلیس ، در ايام تعطيل و ساعات ابتدايي شب، منازل آپارتماني تک واحدي را در مناطق مختلف شهر انتخاب و با شيوه تخریب و توپي زني درب های ضد سرقت وارد منازل شده و اقدام به سرقت طلاجات، وجوه ریالی و ارز (دلار) ، ساعت دیگر اموال قیمتی کرده اند.

 

این مقام انتظامی استان اظهار داشت : با بررسی دقبق و میدانی صحنه های سرقت و احصاء شيوه و شگرد به کار رفته و تجزيه و تحليل آنها مشخص شد ارتکاب سرقت توسط یک باند سارقين حرفه اي فرا استانی انجام شده است.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: به منظور شناسایی و دستگیری سارقین اقدامات گسترده ای بصورت شبانه روز و با بهره گیری از امکانات پلیسی و تجارب کارآگاهان زبده انجام که نهایتا سه نفر از سارقان بنامان معلوم اهل یکی از استان های غربی که در زمینه سرقت منزل دارای سابقه کیفری و همزمان تحت تعقیب استان های دیگر نیز بودند. شناسایی شدند.

 

سردار جعفری تصریح کرد : با رصد دقیق اطلاعاتی محل حضور و تردد متهمان شناسایی که مامورین با اخذ نیابت قضایی به یکی از استان های مرکزی کشور عزیمت و با برقراری تور ایست و بازرسی در یکی از مسیر های مواصلاتی استان هدف ، خودرو سارقان را در حالی که از سرقت در یکی از استان های شمال غربی در حال بازگشت به محل سکونت خود بودند متوقف و در یک عملیات غافلگیرانه و برنامه ریزی شده متهمان دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان ابزارآلات ارتکاب جرم ، تعدادی شمشیر و قمه و اسپری فلفل و مصنوعات طلا و وجه نقد و اموال قیمتی مسروقه از استان آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت : متهمان دستگیر شده به بندرعباس منتقل و در بازجویی های علمی و دقیق صورت گرفته به 10 فقره سرقت از منازل شهروندان در استان های هرمزگان و آذربایجان شرقی به ارزش تقریبی 22 میلیارد ریال اعتراف کردند که پس از معرفی به دادسرا با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها