با وجود افزایش انتقادات از یک نمایش موهن صورت گرفت

دفاع عجیب ارشاد از بی‌اخلاقی «مخاطب»

روز گذشته در نشست شورای عالی خانه‌تئاتر با وجود غیبت برخی افراد بر سپردن مدیریت خانه‌هرمندان به محمدمهدی عسگرپور توافق شده است.
کد خبر: ۱۳۶۹۸۵۸
به گزارش جام جم آنلاین، اگر نتیجه این تصمیم‌گیری مهم در این شرایط و با چنین نتیجه‌ای به سرانجام قطعی برسد به نظر می‌رسد قرار است خانه‌هنرمندان در حرکت پیش رو به مرکز تنش‌های جدی در فضای فرهنگی شود.

سوابق محمدمهدی عسگرپور در دوران مدیریت بنیاد سینماییی فارابی و حاشیه‌هایی که برای جشنواره فیلم فجرایجاد شد، نحوه حضور و فعالیت پرتنش او در معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حاشیه‌سازی‌های سیاسی خانه‌سینما در زمان مدیرعاملی‌اش و همچنین دبیری جشنواره‌جهانی فیلم‌فجر که منجر به تعطیلی این جشنواره شد، خبر از تداوم حرکت خانه‌هنرمندان درمسیر پرخطا، پرشائبه و سیاسی گذشته می‌دهد.

بی‌شک در این میان هنر و هنرمند بیشترین آسیب را از این تصمیم خواهددید؛ مخصوصا این‌که تامین منابع مشکوک مالی با هدف استقلال از بودجه حمایتی شهرداری توسط عسگر پور از جمله شرط‌های ویژه این انتخاب توسط شورای عالی خانه‌هنرمندان است.

هنرمدان امید داشتند خانه در ایام پیش رو به آرامش برسد تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری آن بدون حواشی سیاسی و اخلاقی همچون اجرای نمایش «مخاطب» برگزار‌شود.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها