مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

نظارت بیش از ۹ هزار بازرس بر فرآیند ثبت‌نام مدارس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: توزیع مناسب مدارس ابتدایی در سطح شهر امری ضروری بوده و بهترین مدرسه برای اولیاء و دانش آموزان نزدیکترین آن به محل سکونت است.
کد خبر: ۱۳۶۹۸۴۸

ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین :  «ابراهیم فراشیانی»  در نشست با مدیران مدارس گفت: عوامل اجرایی اعم از مدیران و معاونین مدارس در ایام تعطیلات تابستانی به دانش‌آموزان خدمات رسانی کرده و مدارس را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می‌کنند.

وی افزود: مدیران و معاونین به رسیدگی به امور مردم و تکریم اولیاء و دانش‌آموزان توجه جدی داشته باشند و این اصل را در اولویت قرار دهند.

 مدیر آموزش و پرورش ساوه با اشاره به اولویت ثبت نام مدارس براساس کروکی محل سکونت است، تصریح کرد: بهترین مدرسه نزدیکترین آن به محل سکونت دانش آموز است و توزیع متوازن مدارس به ویژه مدارس ابتدایی در سال‌های اخیر موجب سهولت در دسترسی دانش آموزان به مدارس و کاهش هزینه خانواده‌ها در زمینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان شده است.

فراشیانی گفت: مدیران مدارس باید والدینی را که درخواست ثبت نام در مدارس غیر از کروکی محل زندگی خود دارند را با راهنمایی مناسب توجیه کنند.

وی عنوان کرد: یکی از سیاست‌های جدی وزارت آموزش‌وپرورش را توسعه مشارکت‌ها در همه ابعاد است که خیرین، دستگاه‌های اجرایی و نهادها ظرفیت بی‌بدیلی هستند که می‌توان از این ظرفیت در مدرسه‌سازی و مدرسه یاری استفاده کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه تصریح کرد: رویکرد کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها در آموزش‌ و پرورش باید در اولویت قرار گیرد چراکه آینده‌سازان جامعه در مدارس تربیت می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها