رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروز کوه گفت: در یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم، آموزشگاه حضرت فاطمه زهرا (س) رتبه سوم را در میان مدارس شهرستانهای استان تهران کسب کرد.
کد خبر: ۱۳۶۹۴۷۲

به گزارش جام جم آنلاین تهران،فاطمه سیر با اعلام این خبرگفت: جشنواره نوجوان سالم به منظور هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت خانه و مدرسه پیشگیری، مهار و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان برگزار  می شود.
سیر ضمن تبریک و قدردانی از دست‌اندرکاران کسب این موفقیت بیان کرد: همه ساله آموزش و پرورش به منظور آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌هایی تحولی را در سطح مدارس اجرا می‌کند.
وی افزود: در این برنامه‌ها و جشنواره‌هایی ضرورت آگاهی دادن به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان، توانمندسازی و خودمراقبتی با توجه به رشد آسیب‌های اجتماعی به ویژه در سالهای اخیر و دوران همه‌گیری کرونا دوچندان می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروز کوه در ادامه با بیان اینکه ۲۱ خرداد آخرین فرصت ثبت سفارش کتاب‌های درسی است گفت: بنا بر اعلام مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، ۲۱ خرداد آخرین فرصت ثبت سفارش کتابهای درسی است.
سیر گفت: ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب‌های آمادگی تکمیلی برای پیش دبستانی استثنایی، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه (عادی و استثنایی)، پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه شاخه‌های نظری و فنی‌وحرفه ای و کاردانش (عادی و استثنایی) از ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ تنها از طریق سامانه irtextbook.com یا irtextbook.ir انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: با توجه به فرصت باقی مانده تا ۲۱ خرداد، انتظار می‌رود خانواده‌ها  برای پیگیری و ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان اقدام کنند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها