رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد

بازداشت سارقان منزلی در شمال تهران

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق که از منزلی در شمال تهران سرقت کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۹۲۵۸

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ سیدعلی شریفی با اشاره به خبر دستگیری سارقان منزل شمال تهران گفت: حسب شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل پرونده ای در کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: در بررسی های انتظامی شاکی مشخص شد، یازدهم آبان ماه سارقان از طریق بالکن با شکستن قفل درب وارد منزل وی شده و اموالی شامل طلاجات و ساعت مچی جمعاً به ارزش تقریبی ۱۳۰ میلیون تومان سرقت کردند.

ربیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: با وصول پرونده تحقیقات لازم در خصوص شناسایی سارق یا سارقان و کشف جرم انجام گرفت که با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی پی جویی جرم هویت مرتکب به نام عزیز که از مجرمان سابقه دار بود شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اقدامات قانونی و پلیسی جهت دستگیری متهم انجام و مشخص شد، متهم به همراه یکی از دوستانش بنام امیر توسط کلانتری ۱۳۹ مرزداران به اتهام دیگری دستگیر شده که بی درنگ هماهنگی های لازم با مرجع قضایی انجام و متهمان با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با صدور قرار تامین کیفری متناسب در اختیار پایگاه دوم آگاهی قرار گرفتند.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده، متهم منکر سرقت بوده، لیکن با توجه به مستندات موجود و غیرقابل انکار، به بزه منتسبه و سرقت از منزل شاکی اعتراف کرد و شیوه و شگرد خود را این گونه عنوان کرد که در ساعات اولیه بعد از غروب آفتاب از خلوتی محل ها استفاده کرده و سرقت را مرتکب شدند.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها