نشست هم اندیشی کانون زنان سروش کاشمر با مدیر جهاد کشاورزی و رئیس کمیته امداد برگزار شد.
نشست هم اندیشی کانون زنان سروش کاشمر با مدیر جهاد کشاورزی و رئیس کمیته امداد برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۹۱۷۵
خراسان رضوی - جام جم آنلاین - مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در نشست با زنان کارآفرین روستایی گفت:کارآفرین با استفاده از یک نیروی باالقوه و متمرکز در وجود خود خطر می کند و کاری را می سازد تا به موفقیت برسد و برای خود و دیگران اشتغالزایی و منبع درآمد ایجاد می کند.محمد شجعی افزود:یکی از شاخصه های توسعه هر کشوری زنان آن جامعه هستند ، و با توجه به تخصص زنان در حوزه های مختلف موضوع کارآفرینی و اشتغال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی هدف از این نشست را بررسی آموزش ها و توانمند سازی زنان کارآفرین روستایی عنوان کرد و ادامه داد:همه نهادها و دستگاه های دخیل باید در این مسیر با آموزش روش های جدید به زنان روستایی در ایجاد اشتغال و منبع درآمد پایدار کمک کنیم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در ادامه پیشنهاد تهیه و ایجاد راهبر شغلی را به کانون زنان سروش داد و گفت:اگر این پیشنهاد مورد موافقت طرفین باشد کمیته امداد در زمینه های مختلف و قراردادهای مختلف می تواند با این انجمن همکاری داشته باشد.
مجید حسین زاده افزود:مردم شهرستان های کوچک نظیر کاشمر تولید کنندگان بسیار خوبی در حوزه مشاغل خرد هستند ولی متأسفانه در زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولید شده با ضعف مواجه هستند که نیاز است حلقه و زنجیره مناسب جهت توسعه این امر تکمیل گردد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها