خرم آباد –جام جم آنلاین- نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: سه عنصر مردم، ولایت و دین در سرنوشت ایران مؤثر هستند
کد خبر: ۱۳۶۹۱۵۸
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد که در مسجد ولی‌عصر (عج) بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: مردم به حمایت امام (ره) و احکام اسلامی به پا خواستند و در آن روز ۱۵ هزار نفر به شهادت رسیدند و ۱۵ خرداد ۴۲ به‌ظاهر تمام شد ولی مبدأ یک انقلاب عظیم شد.
وی تصریح کرد: تا قبل سال ۴۲ روحانیت و انقلابیون حالت دفاعی داشتند از سال ۴۲ به بعد شیوه تغییر کرد و روحانیون و دانشگاهیان و اقشار مردم حالت تهاجمی گرفتند و بر رژیم پهلوی هجوم بردند و نتیجه آن پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ بود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در روز عاشورای حسینی سال ۴۲ امام از راز افشا نشده‌ای پرده برداشت و سری نهان را برای مردم آشکار کرد.
شاهرخی اضافه کرد: رازی که توسط امام (ره) افشا شد این بود که اسرائیل برای از بین بردن ایران و اسلام برنامه دارد و امام (ره) آن را آشکار کرد که رژیم پهلوی می‌خواهد اسلام و قرآن و ایران را با همکاری اسرائیل از بین ببرد.
وی بیان کرد: سه عنصر مردم، ولایت و دین در سرنوشت ایران مؤثر است و هر جا این سه عنصر باشد زورگویان عالم شکست خواهند خورد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: در دوان دفاع مقدس نیز سه عنصر دین، ولایت و مردم معجزه کرد و ملت ایران با روحیه ایثار و شهادت بر دشمنان پیروز شد.
شاهرخی اظهار کرد: نتیجه صبر و مقاومت و ولایت مداری ملت ایران استقرار حکومت اسلامی است و در حکومت اسلامی ایران باید سرمایه اجتماعی مردم محفوظ بماند، باید احکام اسلامی بر پایه اسلام باشد هیچ‌کس حق ندارد با مردم خارج از ضوابط برخورد کند، هیچ‌کسی حق ندارد با مردم مستکبرانه برخورد کند.
وی تصریح کرد: در ادارات باید عدالت محوری باشد و محتوای ادارات باید اسلامی باشد، باید انقلاب را از آسیب‌ها محفوظ قرار دهیم، مسئولان باید مردمی عمل کنند و از مردم فاصله نگیرند و رفاه و آسایش مردم را تأمین کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: ائمه جمعه لرستان حامی پیشرفت زندگی مردم و رفع مشکلات هستند هرکجا نقض و کاستی مشاهده شود از تریبون نماز جمعه نقد منصفانه خواهیم کرد و راهکار نیز ارائه خواهیم داد
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها