استاندار کردستان گفت: تاکید ما در زمینه سرمایه‌گذاری به ویژه در فراوری مواد معدنی تکمیل زنجیره‌ها و ایجاد زنجیره ارزش این مواد در استان است.
کد خبر: ۱۳۶۸۴۴۹

 کردستان-جام جم آنلاین- اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح تحول زمین‌شناسی و اکتشاف دخایر معدنی کشور در کردستان اظهار کرد: اجرای طرح تحول زمین‌شناسی و اکتشاف مواد معدنی استان کردستان از امروز رسما در کردستان اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در کمتر از یک سال علاوه بر همه برکات و مزایایی که این طرح از جمله پرورش نیروهای انسانی در این حوزه دارد، بتوانیم داشته‌های خود را از حیث ذخایر معدنی به خوبی شناسایی کنیم و از نتایج این پیمایش طرح ژئوفیزیک هوایی در زمینه توسعه سرمایه‌گذاری و اکتشافات معدنی و ایجاد اشتغال و خلق ثروت و افزایش سطح درآمد عمومی در استان بهره بگیریم.

استاندار کردستان اظهار کرد: استان کردستان داری معادن غنی است و 18 ماده معدنی در این استان شناسی شده است.

وی افزود: شاهدیم در برخی از موارد سرمایه‌گذاری‌های عمده و خوبی انجام شده است و امیدواریم در پهنه دیواندره شاهد یک فعالیت‌های جدی در حوزه سرمایه‌گذاری معدنی باشیم.

استاندار کردستان گفت: تاکید ما در زمینه سرمایه‌گذاری به ویژه در فراوری مواد معدنی تکمیل زنجیره‌ها و ایجاد زنجیره ارزش این مواد در استان است.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با مجموعه‌های سرمایه‌گذاری‌های عمده کشور در همین راستا انجام شده است، عنوان کرد: امیدواریم یک حرکت بسیار خوبی را در حوزه سرمایه‌گذاری و رونق اقتصاد استان داشته باشیم.

زارعی کوشا اظهار کرد: هماهنگی و همراهی بیش از پیش با مجموعه سازمان زمین‌شناسی در راستای پیشبرد اهداف از سوی تمام متولیان امر و دستگاه‌های ذیربط ضروری است.

وی با بیان اینکه امیدواریم از فرصتی که برای استان فراهم شده بهترین استفاده کنیم، از پیگیری نمایندگان مجلس در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های اشتغالزا و تقویت اقتصادی در استان تقدیر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها