مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام :

اولین خاستگاه دفاع مقدس در برابر رژیم بعثی در میمک تجلی پیدا کرده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عنوان کرد:

گلزارهای شهدا نماد ایثار، مقاومت و فرهنگ شهادت طلبی در جامعه هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: گلزارهای منور شهدا، نماد ایثار، مقاومت و فرهنگ شهادت طلبی در جامعه هستند.
کد خبر: ۱۳۶۸۳۵۳

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ جمال اسدی در جلسه کار گروه ساماندهی گلزار مطهر شهدا که با ریاست  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام،  برگزار شد افزود: در استان ایلام و در تمام شهرستان ها، بهره مندی از این اماکن مقدس را داریم.

وی ادامه داد: همه مدیون شهدا هستیم و شهدا متعلق به همه آحاد مردم هستند.

اسدی اضافه کرد: برای رسیدگی به مسائل جامعه معزز ایثارگری و رفع مشکلات آنان، دست یاری به سوی همه مسئولان دراز می کنیم و امیدواریم که در این خصوص ما را یاری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این جلسه گفت:هیچگاه نباید فراموش کنیم که امنیت و آرامش امروز ما مدیون رشادت های شهدا و ایثارگران است.

سعید هژبری افزود: خون شهدای دفاع مقدس در امتداد خون پاک شهدای کربلاست، چرا که موجی از بیداری را در سراسر دنیا به وجود آورده است.

وی ادامه داد:  خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است و مجموعه مسئولان نظام موظف هستند تمام ظرفیت خود را در جهت خدمت به این قشر عزیز به کار گیرند.

هژبری تاکید کرد: گلزارهای منور شهدا ارزش های دوران دفاع مقدس را در جامعه حفظ می نماید تا نسل های آینده شهدا را بشناسند.

لازم بذکر است در این نشست در خصوص ساماندهی و مرمت گلزار منور شهدای صالح آباد، گلزار شهدای حاجی حاضر ایوان و گلزار منور شهدای دهلران بحث و گفتگو شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها