در دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با مسئولین سازمان اتکا کشور مطرح شد:

استقبال از سرمایه گذاری سازمان اتکا به حوزه های آبزی پروی به ویژه پرورش ماهی در قفس

مدیرکل شیلات هرمزگان با مسئولین کشوری سازمان اتکا در محل اداره کل شیلات هرمزگان در راستای توسعه فعالیت های شیلاتی در حوزه آبزی پروی و پرورش ماهی در قفس دیدار کرد.
مدیرکل شیلات هرمزگان با مسئولین کشوری سازمان اتکا در محل اداره کل شیلات هرمزگان در راستای توسعه فعالیت های شیلاتی در حوزه آبزی پروی و پرورش ماهی در قفس دیدار کرد.
کد خبر: ۱۳۶۸۲۷۱

 

 


هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل شیلات هرمزگان با مسئولین کشوری سازمان اتکا در محل اداره کل شیلات هرمزگان در راستای توسعه فعالیت های شیلاتی در حوزه آبزی پروی و پرورش ماهی در قفس دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی در این دیدار با اشاره به تولید بالغ بر یک چهارم تولیدات شیلاتی کشور در استان هرمزگان گفت: خوشبختانه با حمایت های صورت گرفته فعالیت های شیلاتی در هرمزگان به یکی از ظرفیت های خوب برای سرمایه گذاری و اشتغال زایی تبدیل شده است و سرعتی شتابان گرفته است .


وی آبزی پروری ،صید و صیادی، خدمات بنادر صیادی، حفاظت منابع آبزیان،آموزش و ترویج شیلاتی،صنایع شیلاتی، تکثیر میگو، پرورش میگو، تکثیر ماهی، پرورش ماهی در قفس، تکثیر ماهیان زینتی، تکثیر جلبک، پرورش جلبک، تکثیر و پرورش کروکودیل وبه زودی صدفهای دریایی ... را از اهم فعالیت های شیلاتی، شیلات هرمزگان خواند.


دریایی تصریح کرد: از همه سرمایه گذاران در حوزه های فعالیت های شیلاتی استقبال می کنیم و یقینا سازمان اتکا می تواند با سرمایه گذاری در حوزه پرورش ماهیان دریایی در قفس ضمن زمینه سازی ایجاد اشتغال پایدار بخشی از نیاز این سازمان و فروشگاههای زنجیره ای آن و نیروهای مسلح به آبزیان را فراهم سازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها