استاندار کردستان در یک سفری یکروزه از پروژه های عمرانی و کشاورزی شهرستان دیواندره بازدیدنمود.
کد خبر: ۱۳۶۸۰۱۷

کردستان-جام جم آنلاین- مناف علی پناه  مجری طرح مجتمع پرورش گاوداری سیمین تال شهرستان دیواندره در حاشیه بازدید استاندار کردستان گفت: این پروژه با سرمایه گذاری 130میلیارد تومان و اشتغال زایی 350نفردر حال احداث می باشد.

علی پناه تصریح کرد:میزان سرمایه گذاری  برای احداث این پروژه بیش از 100،میلیارد تومان بوده که 86میلیارد تومان آن آورده سرمایه گذارو 20میلیارد هم از محل تسهیلات بانک کشاورزی می باشد.

وی افزود:هم اکنون این پروژه  70درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبارات لازم(15میلیارد تومان) برای تکمیل آن در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

علی پناه خاطرنشان کرد : این مجتمع ظرفیت پرورش 2هزار راس دام شیری و گوشتی را داردکه سالانه 12هزارتن شیر و350تن گوشت استان را تامین می نماید.

درادامه استاندار کردستان از شرکت سپهر لبن کردستان بازدید نمود.سعدی سپهری مدیرعامل شرکت سپهر لبن کردستان در حاشیه بازدید از این شرکت گفت:طرح اولیه این شرکت در سال 96با ارزش ریالی 80 میلیارد تومان ارائه گردید .وی افزود:این پروژه در فاز اول برای تعداد 25نفر اشتغالزایی ایجاد کرده که میزان سرمایه گذاری برای این طرح 8میلیارد تومان بوده است.

سپهری در ادامه خاطرنشان کرد:این شرکت در سال 97 مورد بهره برداری قرار گرفت که در روز 30تن شیر و پنیر تولید میکندودر صورت تخصیص اعتبارخط تولید را افزایش خواهیم داد.

   پروژه احداث طرح گلخانه زینتی بوژاند

اقبال کریمی مجری پروژه احداث طرح گلخانه زینتی بوژاند گفت: این طرح یکی از بزرگترین مجتمع های گلخانه ای شهرستان دیواندره می باشد که در زمینی به مساحت 10هکتار و‌سرمایه گذاری 50میلیارد تومان در حال احداث می باشد.

وی افزود:80 درصد از سرمایه گذاری این طرح آورده شخص و 20درصد نیز تسهیلات بانک کشاورزی می باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: این پروژه دارای 70درصد پیشرفت فیزیکی می باشد که درصورت تکمیل و راه اندازی آن برای تعداد 100شغل ایجاد خواهد شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها