امام جمعه ایلام گفت: ساخت و سازهای نامناسب در استان ایلام انجام می شود و گزارش‌های ناخوشایندی در این زمینه به گوش می رسد که به مسئولان مربوطه، شهرداران، اعضای کمیسیون ماده پنج و شورای شهر تذکر داده شد.
کد خبر: ۱۳۶۷۸۷۹
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام ضمن تسلیت  به مردم آبادان گفت: برخی به خاطر منافع شخصی خود در کوچه‌های بن‌بست و جاهای باریک و جاهایی که امکان امدادرسانی ندارد مجوز ساخت و ساز می دهند و دلال هایی هستند که در این ساخت و سازها بهترین سود را به جیب می‌زنند و کمترین بودجه به حساب شهرداری واریز می کنند که این امر  باید بررسی شود.

وی افزود: چنانچه جمهوری اسلامی می‌خواهد این نابسامانی‌ها سامان پیدا کند باید  این حادثه و حادثه های مشابه را به دقت بررسی کند و عوامل تاثیر گذار را به صورت قانونی محاکمه و مجازات کنند.
 
امام جمعه ایلام ادامه داد: کشور ما این ظرفیت را دارد که زندگی مردم بهبود پیدا کند اما مشکل ما در بخش مدیریت و جایی است که برخی از زالو صفتان خون مردم را در شیشه می کنند و باید جلوی آنها گرفته شود.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار افزود: چنانچه مدیریت درستی در تولید، توزیع و مصرف داشته باشیم آنقدر به مردم فشار  وارد نخواهد شد و همانگونه که رییس جمهور شبانه روز در حال تلاش و اطلاع رسانی هستند مسئولان نیز با برنامه ریزی و کار جهادی نگرانی مردم را از بین ببرند.
 
وی اضافه کرد: بازاریان و فروشندگان نیز با سابقه خوبی که دارند مراعات و انصاف را رعایت کنند و اقلامی را که با قیمت پایین خریداری کرده اند گرانفروشی نکنند چرا  که خود این افراد از جنس مردم هستند و مردم را درک می‌کنند.

امام جمعه ایلام در پایان گفت: وقتی در بازار جنسی کمیاب است یا افزایش پیدا کند ما باید کمتر خرید کنیم تا تعادل در بازار ایجاد و عرضه و تقاضا متعادل شود  و قیمت ها کاهش یابد، در صورت ازدحام و هجوم افرادی که پول بیشتری دارند و خرید بیشتری می کنند طبیعتاً ناهنجاری در بازار به وجود می‌آید و اجناس گران می‌شوند بنابراین هم دولت هم بازاریان هم مردم دست به دست هم دهند تا از این بحران عبور کنیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها