مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عدم بارش و کاهش منابع تامین آب سبب شده که شهرستان چوار و روستاهای آن با مشکل جدی کمبود آب مواجه باشد
کد خبر: ۱۳۶۷۸۷۷
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛پرویز ناصری در بازدید از روستاهای چوار گفت:    با اجرای پروژهای ابرسانی، حمایت و همکاری مردم ومسئولین امید داریم تابستان را مدیریت نموده  تا نگرانی های ایجاد شده به نوعی مرتفع گردد.
 
وی ادامه داد: در راستای رفع مسائل و مشکلات آبرسانی به روستاهای بولی از محل طرح محرومیت زدایی مبلغ ۴۲ میلیارد تومان اعتبارتخصیص یافته است.

ناصری با تاکید بر اینکه این اعتبار برای آبرسانی و تامین آب پایدار و بهداشتی برای 12 روستا می باشد، افزود: آبرسانی به روستاهای شهرستان چوار در دو فاز تعریف شده است که به زودی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) عملیات اجرایی این طرح را آغاز خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر این که ارائه ی خدمات مطلوب آبرسانی به مردم، حتی در دورترین و محروم ترین نقاط استان، اولویت شرکت آبفا است، خاطرنشان ساخت : خوشبختانه نگاه و توجه دولت به طرح های آبرسانی بسیار خوب است که امیدوارم با یاری مسئولین بتوانیم با جذب اعتبارات مورد نیاز این روند را ادامه دهیم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها