کمیته امداد فیروزکوه سال گذشته حدود ۷.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با همکاری و مساعدت بانک های عامل شهرستان پرداخت کرد
کد خبر: ۱۳۶۷۷۳۵

به گزارش جام جم آنلاین تهران،عباس دهباشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران گفت:
باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص‌ اشتغالزایی ، کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با وجود ۱۰۰۰ خانواده مددجو تحت پوشش و بیش از ۷۰ درصد مددجوی کهن سال ، ۸۰ درصد از وام این نهاد را به غیر مددجوانی که شرایط دریافت وام را داشتند پرداخت گردید
پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله برای افراد ساکن این شهرستان که بیکار بوده و بیمه اجباری نبودند و اقدام به طرح های ایجادی نمودند اقدام گردید.
رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه بیان کرد: در ماه مبارک رمضان با پیگیری نماینده محترم مجلس شهرستانهای دماوند و فیروزکوه تعداد ۱۰۰۰ بسته حمایتی که شامل برنج، روغن، ماکارانی و مرغ بین نیازمندان شهرستان توزیع گردید.
وی افزود: با کمک شهروندان فیروزکوهی امسال ۹۰ میلیون تومان فطریه درسطح شهرستان جمع آوری گردیدکه نسبت به‌ سال گذشته ۱۰۰درصد رشد داشته و در کمترین زمان ممکن به حساب نیازمندان شهرستان واریز گردید .
دهباشی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان زیر حمایت این نهاد از راهبردهای اصلی کمیته امداد است، گفت: خدمات این نهاد در بخش های تامین مسکن، اشتغال و خودکفایی، کمک معیشت، کمک هزینه ازدواج، وام ضروری، آموزش و حمایت تحصیلی، بهداشت و درمان، امور حقوقی و قضایی، خدمات مشاوره ای و خدمات نظام وظیفه جهت افراد گروه هدف تعریف شده است.
دهباشی تاکید کرد: چه در بخش تسهیلات بانکی و چه در زمینه واگذاری کمک های نقدی و سبدهای کالا با حمایت امام جمعه، نماینده مجلس ، فرمانداری، بانک ها، خیران و مردم با یک جهش چندین برابری مواجه شدیم که از همه این افراد صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها