سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از پلمپ 5 نانوایی غیربهداشتی در شهرستان زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۷۶۸۳

ابوالفضل احمدزاده در گفتگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: در راستای حفظ حقوق عامه و صیانت از سلامت شهروندان و همزمان با آغاز طرح مردمی سازی یارانه ها، طرح ویژه ای برای نظارت بر نانوایی های سطح شهر زاهدان آغاز شد.

 

 وی افزود: پیشتر نیز بازدیدهای میدانی و سرزده متعددی از صنوف مختلف و نانوایی ها صورت گرفته بود که در قالب این طرح به طور ویژه دادستانی به همراه بازرسان بهداشت کار نظارت میدانی را تداوم بخشید و تمامی نانوایی ها زیر ذره بین دادستانی قرار گرفت.

 

به گفته قاضی احمد زاده؛ در این بازدیدها تمامی موارد بهداشتی که مرتبط با سلامت شهروندان است بررسی می شود که برخی از آنها بدون ایراد بوده و برخی دیگر نیز دارای نواقصی بودند که تذکرات لازم برای اصلاح داده شد که مجدد نیز پس از گذشت مدت زمان تعیین شده از آنها بازدید خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه در این بازدیدها به برخی از نانوایی ها برخورد کردیم که حتی کوچکترین و ابتدایی ترین اصول را رعایت نکرده بودند و در لابلای خمیرهای آماده شده برای پخت، حشرات موذی وجود داشت که با بی تفاوتی متصدیان و پرسنل نانوایی، این نان ها تحویل شهروندان عزیز زاهدان میشد.

تعداد بازدید : 121

قاضی حقوق عامه ادامه داد: با توجه به اینکه این نانوایی ها به طور مستقیم سلامت مردم را تحت تاثیر قرار می داد بلافاصله پلمپ و آرد و خمیرهای غیراستاندارد و آلوده موجود نیز با نظارت بازرسان بهداشت محیط معدوم سازی شد.

 

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان گفت: طی این مدت 5 نانوایی غیربهداشتی پلمپ و در حال طی مراحل قضایی هستند که بدون مماشات با آنها برخورد خواهد شد و در صورت تکرار با لغو پروانه فعالیت مواجه خواهند شد.

*سیدمجتبی طباطبایی زاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها