رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای تمهیدات ترافیکی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۷۶۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای تمهیدات ترافیکی اجتماع بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» که قرار است در ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۵ خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار شود خبر داد.

وی با بیان اینکه قرار است این مراسم به صورت خانوادگی و با حضور خانواده های فرزندان دهه‌های هشتاد و نود به همراه اجرای سرود «سلام فرمانده» و با حضور مداحان اهل بیت برگزار شود، تصریح کرد: بر این اساس با توجه به حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم در این مراسم، انتظام بخشی به وضعیت عبور و مرور و جلوگیری از تراکم ترافیک در معابر پیرامونی محل برگزاری مراسم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سردار حمیدی با بیان اینکه این برنامه از پیش تعیین نشده و مانند مسابقات ورزشی نیست که همه چیز از پیش مشخص شده باشد، تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استادیوم آزادی حضور استان های اطراف را نیز در مراسم خواهیم داشت و با توجه به موارد گفته شده این مراسم قطعاً مدیریت ترافیک ویژه خود را می طلبد.

رئیس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه تا به الان حضور حدود سیصد هزار نفر علاقمند به شرکت در این مراسم پیش‌بینی شده است، اعلام کرد: پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت اجرای طرح ترافیکی مراسم فوق از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه حضور همه جانبه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت های تردد در روز پنجنشنبه ۵ خرداد را در صورت لزوم به شرح ذیل اعلام کرد:

محدودیت های تردد:

1- شرق به غرب آزادراه تهران- کرج به سمت چوگان شمال (پل غربی)

2 - شرق به غرب آزادراه تهران- کرج به سمت شمال شیشه مینا (پل شرقی)

3- غرب به شرق آزادراه تهران- کرج به چوگان شمال (پل غربی)

4 – جنوب به شمال بلوار چوگان قبل از پل آزادراه نبش خیابان ولیعصر

5 - جنوب به شمال بلوار شیشه مینا قبل از پل آزادراه

6- غرب به شرق حکیم ورودی به بلوار جهاد جنوبی

7 - غرب به شرق بلوار شهرک آفتاب ورودی به بلوار غربی ورزشگاه

محل های پارک وسایل نقلیه

1-پارکینگ های ضلع شرقی و غربی استادیوم

2-بلوار ضلع غربی و شرقی استادیوم

3-بلوار شیشه مینا و چوگان و خیابان ولیعصر(عج) و خیابان های فرعی داخل شهرک آزادی.

در صورت نیاز محل های جدید پارک خودرو به شرح زیر انجام خواهد شد:

1-شرق به غرب آزادراه شهید فهمیده

2- غرب به شرق بزرگراه حکیم

3- شمال به جنوب بزرگراه باکری

4- از محل پارکینگ ها با توجه به هماهنگی های صورت گرفته اتوبوس و ون جهت انتقال تا درب های اصلی ورزشگاه پیش بینی شده است.

توصیه پلیس به شهروندان محترم:

_ استفاده از وسایل نقلیه عمومی خصوصا مترو و اتوبوس

_حضور به موقع عدم مراجعه در دقایق آخر قبل از شروع مراسم

_همکاری با عوامل پلیس راهور در چینش خودروها در پارکینگ ها

_ توصیه مهم به کسانی‌که بعد از ظهر پنجشنبه قصد رفتن به سمت کرج را دارند که به جای استفاده از آزادراه از محورهای دیگر - بزرگراه شهید خرازی - شهید همدانی و شهید لشگری استفاده نمایند.

وی افزود: طبیعتا بر اساس حضور هموطنان عزیز در این برنامه باشکوه پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مقطعی نیز خواهد داشت و نسبت به حضور انواع وسیله نقلیه در پارکینگ ها و معابر اطراف مدیریت ویژه دارد که نیاز است حاضرین در این مراسم بیشترین همکاری را پلیس راهور تهران بزرگ، داشته باشند تا این مراسم با شکوه با نظم حداکثری و آرامش کامل برگزار گردد.

سردار حمیدی از شرکت‌کنندگان در این مراسم تقاضا کرد: با مدیریت زمان در حضور خود به استادیوم آزادی به کاهش حجم ترافیک کمک شایان داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها