همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، یاد و خاطره ۱۵ شهید حوزه دریایی و بندری استان هرمزگان گرامی‌داشته شد.
همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، یاد و خاطره ۱۵ شهید حوزه دریایی و بندری استان هرمزگان گرامی‌داشته شد.
کد خبر: ۱۳۶۷۵۷۳

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، یاد و خاطره ۱۵ شهید حوزه دریایی و بندری استان هرمزگان گرامی‌داشته شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری" فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان پس از سخنرانی در آیین بزرگداشت سالروز تدفین شهدای گمنام بندر شهید رجایی با حضور در نمایشگاه دفاع مقدس جامعه دریایی و بندری که در ساختمان مرکزی این اداره کل واقع شده است، بازدید کرد.

 

در این نمایشگاه تصاویری از شهدای دفاع مقدس و ابزار و ادواتی که در آن ایام مورد استفاده رزمندگان جبهه‌های جنگ قرار می‌گرفته، به معرض دید عموم درآمده است.

 

حوزه دریایی و بندری استان هرمزگان در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۵ شهید در مشاغل ملوان، موتوریست، سرراهنما و آشپز که بر روی شناورهای یدک‌کش، کاروان کشتی‌ها را به سمت بنادر جنوبی همراهی می‌کردند، را تقدیم انقلاب نموده است.

 

سال گذشته همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس ۱۸ و ۲۰ ساله که در عملیات‌های«والفجر مقدماتی و بدر» به شهادت رسیده بودند پس از تفحص در مناطق عملیاتی «فکه و شرق دجله» وارد استان هرمزگان شد و پس از تشییع باشکوه مردم ولایتمدار استان هرمزگان، با حضور جامعه دریایی و بندری در بندر شهید رجایی تدفین و آرام گرفتند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها