جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری کیف قاپ حرفه ای محله تهرانپارس حین سرقت خبر داد و گفت: متهم از اتباع کشور همسایه بود.
کد خبر: ۱۳۶۷۳۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمدقاسم طرهانی بیان کرد: در پی افزایش سرقت لوازم و اشیا قیمتی در محله پاسدارن خصوصا افزایش سرقت به روش کیف قاپی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری ۱۰۲ پاسداران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات حضور سارقان را شناسایی کرده و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند، افزود: ماموران حین گشت زنی در نقاط جرم خیز محله پاسدارن با اطلاعات کسب شده از حضور سارقان، به فردی که در حال پرسه زنی بی هدف در داخل پیاده رو بوده مشکوک و وی را زیر نظر می گیرند که در همین حین متهم اقدام به سرقت کیف پول یکی از شهروندان می کند، پلیس سریعا وارد عمل شده و متهم با مشاهده ماموران به صورت پیاده متواری که با هوشیاری ماموران، در نهایت وی دستگیر می شود.

جانشین پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه در بررسی اولیه از متهم، کیف پولی که لحظاتی قبل سرقت کرده بود کشف شد، ادامه داد: متهم ۳۰ ساله که از اتباع کشور همسایه بود در تحقیقات اولیه به جرم خود و پنج فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شدند.

طرهانی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها