طی چند روز و هفته اخیر و با نزدیک شدن به روزهای پایانی در لیگ‌های اروپایی، لحظات و صحنه‌های جذاب و هیجانی در مستطیل سبز رقم خورده است.
کد خبر: ۱۳۶۶۹۷۲
تعداد بازدید : 136

صحنه اشک‌های و لبخندهای تومان به صحنه مشترک این چند وقت اخیر در دنیای فوتبال تبدیل شده است؛ خنده‌هایی برای بقا و اشک‌هایی برای سقوط. اما یک اتفاق عجیب طی این چند روز دیده شده که در سال‌های اخیر کمتر نمونه‌اش تا این اندازه دیده می‌شد.

هجوم هواداران تیم‌های پیروز به داخل زمین و ایجاد زد و خورد، باعث شده تا تصاویر عجیبی از فوتبال اروپا مخابره شود.

این اتفاقات بیش از همه در فوتبال انگلیس دیده شد تا جایی که برخی رسانه‌ها از عنوان «شب‌های شرم‌آور» برای توصیف این اتفاقات استفاده کنند.

* آخرین نمونه از این اتفاقات در بازی پنجشنبه شب کریستال پالاس و اورتون رقم خورد. اورتون بعد از دریافت دو گل، کامبکی فوق‌العاده داشت و با پیروزی 3 بر دو حضورش در لیگ برتر را قطعی کرد.

همین کافی بود تا بعد از پایان بازی، هواداران اورتون وارد زمین شوند. حالا تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد پاتریک ویرا، سرمربی پالاس با یکی از هواداران اورتون درگیر شده و با او کتک کاری کرده است. مقامات لیگ برتر می‌گویند این مساله را بررسی کرده و ممکن است ویرا را جریمه کنند.

*پنجشنبه شب یک بازی حساس هم در پلی‌آف لیگ دو انگلیس انجام شد. پورت ویل توانست در بازی اول این مرحله با نتیجه 2 بر یک سوندون را شکست دهد. بعد از این بازی، هواداران تیم پیروز داخل زمین آمدند و تصاویر نشان می‌دهد که چند بازیکن تیم بازنده که در محاصره هواداران پیروز بودند، با مشت و لگد کتک خوردند.

*نقطه آغازین این اتفاقات در فوتبال انگلیس، هفته گذشته و در بازی ناتینگهام فارست و شفیلد یونایتد در پلی‌آف چمپیونشیپ بود. فارست توانست پیروز از این بازی خارج شود و حالا منتظر بازی با هاردسفیلد است.

در پایان آن بازی و بعد از هجوم هواداران تیم برنده، بیلی شارت مهاجم شفیلد که در کنار زمین ایستاده بود، با مشت سنگینی از طرف یکی از هواداران رو به رو شد.

بعد از چند روز، نیروهای امنیتی اعلام کردند فرد مهاجمی مردی 30 ساله به نام رابرت بیگز است که به 30 هفته زندان و 10 سال ممانعت از حضور در ورزشگاه‌های انگلیس محکوم شده است.

متن کامل این گزارش را روز شنبه 31 اردیبهشت ماه در روزنامه جام جم بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها