مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: همزمان با هفته ارتباطات 107پروژه مخابراتی و همراه اول در سطح استان با اعتباری بالغ بر 628 میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسند
کد خبر: ۱۳۶۶۴۱۲

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، محمدرضا زارع با بیان این خبر اظهارداشت: همزمان با هفته ارتباطات 107پروژه مخابراتی و همراه اول در سطح استان با اعتباری بالغ بر 628 میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسند.

وی افزود: طرح‌های یاد شده در حوزه همراه اول شامل احداث یک سایت جدید ، ارتقاء 56 تکنولوژی ، جابجایی 1 سایت و افزایش سکتور در 2 سایت و تعویض دکل 4 سایت در استان می باشد.

زارع تصریح کرد: تاسیس، توسعه و یا جایگزینی کافونوری به جای سوییچ در 14 مرکز، اجرای فیبرنوری و شبکه کابل مسی در مراکز، توسعه تجهیزات اینترنت پرسرعت خانگی در سطح استان از پروژه‌های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات می‌باشد.

وی ایجاد بستر ارائه سرویس سورینو در شهرستان های ابرکوه ، تفت و یزد به میزان 288 پورت، نصب سوییچ دیتا برای 4 مرکز و توسعه پورت اترنت دیتا و همچنین ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی  در 2سایت BTS و5 مورد در ایستگاههای استانی را از دیگر طرح‌های این هفته بر شمرد.

مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: 290 طرح مخابراتی از هفته ارتباطات سال 1400 تا هفته ارتباطات امسال با سرمایه گذاری بالغ بر 1202 میلیارد ریال در استان یزد مورد بهره برداری قرار گرفت. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها