ورود دستگاه قضایی به فعالیت نانوایی های استان؛

پای دستگاه قضایی به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها در کرمانشاه باز شد!

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مأموریت داد موضوع نظارت و بازرسی‌های دوره‌ای از خبازی‌های سطح شهر را توسط نهادهای مرتبط پیگیری و نظارت کند.
کد خبر: ۱۳۶۶۳۵۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ در راستای طرح ساماندهی ارز ترجیحی و به تبع آن گرانی آرد، یکی از موضوعات پیشگیرانه جلوگیری از خروج آرد از کشور و مبارزه با قاچاق آن است.

پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این راستا با مأموریت به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و تأکید بر نظارت دقیق و دوره ای از خبازی‌ها با استفاده از نهادهای مربوطه از جمله اداره غله، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات در این خصوص اعتمادسازی در بین مردم است. به همین منظور به معاونت پیشگیری مأموریت داده شد با هماهنگی نهادهای مربوطه بازرسی‌های دوره ای را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: در این راستا مقرر شد ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه اداره غله استان تمام اقدامات و راهکارهای لازم را برای پیشگیری از قاچاق آرد معمول دارند که از آن جمله تبیین وظایف اداره ذی‌ربط در بررسی‌های میدانی و مورد به مورد و نظارت بر نحوه چگونگی مصرف آرد بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از این اقدامات انسجام و هماهنگی در بین ارگان‌ها و اصناف و تشکیل ۲۰ اکیپ بازرسی به‌طور شبانه‌روزی در کرمانشاه بود.

توسلی زاده افزود: در طول هفته گذشته بازرسی‌های مختلفی از واحدهای خبازی سطح شهر انجام شد که به موجب آن تعداد ۴۵ واحد خبازی تعطیلی خودسرانه و عدم رعایت ساعات کاری داشته‌اند که با آن‌ها برخورد لازم صورت گرفت.

وی یادآور شد: از دیگر نکات مورد نظر پیشگیری از قاچاق آرد است که با نظارت دقیق و مستمر، خوشبختانه این موضوع مورد رصد قرار گرفت و ضمن صیانت از بیت‌المال، اجازه سوءاستفاده احتمالی داده نشد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان، تأکید کرد: در همین راستا و حفظ انسجام بازار این بازرسی‌ها ادامه خواهد داشت و با متخلفین برخورد قانونی انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها