رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد:

استفاده قاچاقچیان از اسامی جذاب مواد مخدر!

فرماندهی انتظامی هرمزگان از درگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح با تکاوران پلیس شهرستان های میناب و رودان خبر داد و گفت: طی این درگیری یک نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح کشته شد و۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.
کد خبر: ۱۳۶۶۳۳۶
به گزارش جام جم آنلاین، سردار"غلامرضاجعفری" افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میناب با اشرافیت بالای اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر از تصمیم اشرار و قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد مخدر به صورت مسلحانه از جنوب استان کرمان به سمت میناب مطلع شدند و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری واقع در جاده "هشتبندی _ میناب "خودروی پژوپارس متعلق به عناصر این باند را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد:مأموران بلافاصله دستور ایست صادر کردند که راننده و سرنشین خودرو که مسلح بودند بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن را داشتند و با توجه به تنگ شدن عرصه، اقدام به درگیری و تیراندازی مستقیم به سمت مأموران کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این درگیری که به مدت یک ساعت بین مأموران و اشرار مسلح حامل مواد مخدر به طول انجامید، سرانجام تکاوران پلیس موفق شدند با هوشیاری کامل و اتخاذموضع و تاکتیک مناسب و برتری حجم آتش، یک نفر از اشرار مسلح که از عاملین شهادت شهید فراجا "حجت الله دشتبانی" در تیرماه ۱۳۹۸ نیز بود را به هلاکت رسانده و یک دستگاه خودرو پژو پارس را متوقف کنند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو و محل زمین گیر شدن قاچاقچیان مقدار ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و تعدادی خشاب و فشنگ جنگی کشف شد، اذعان داشت: سایر عناصر این باند که متواری شدند نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در اجرای این مأموریت یک نفر از مأموران انتظامی شهرستان رودان طی درگیری با اشرار مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه حال عمومی وی رضایت بخش است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها