پس ازسقوط هواپیمای کوچک در پل میامی و برخورد آن با خودروی شاسی بلند آتش گرفت و باعث مرگ یک نفرو مصدومیت پنج نفر شد.
کد خبر: ۱۳۶۶۲۹۸

به گزارش جام جم آنلاین از ان‌بی‌سی نیوز، مقامات اداره هوانوردی فدرال گفتند که سه نفر در هواپیمای تک موتوره سسنا 172 حضور داشتند که قدرت موتور آن قطع شد و با خودرویی برخورد کرد که سه نفر داخل آن بودند. در پی این حادثه یک نفرکشته و پنج نفرمصدوم شدند. به گفته مقامات محلی ، هنگامی که گروه‌های امداد آتش نشانی پاسخ دادند، هواپیما را در آتش گرفتند و به سرعت شعله‌های آتش را خاموش کردند.

یکی از شاهدان ماجرا گفت : هواپیما کمی قبل از ساعت یک بعد از ظهر سقوط کرد. در پل ورودی هالوور در نزدیکی بلوک 10800 خیابان کالینز، دود از لاشه هواپیما تا کیلومترها قابل مشاهده بود.

این در حالی بود که اریکا بنیتز، سخنگوی امداد آتش نشانی در این باره گفت : ما سه نجات غریق آتش نشانی میامی داشتیم که ابتدا در صحنه بودند و شروع به کمک به بیماران کردند. تنها در عرض چند دقیقه، چندین واحد دیگر وارد شدند و هنگامی که وارد شدند، دیدند یک هواپیما در شعله‌های آتش به‌علاوه یک وسیله نقلیه که از سوی هواپیما مورد اصابت قرار گرفته بود. دو نفر توانستند از هواپیما خارج شوند اما پس از خاموش شدن آتش، جسد در لاشه هواپیما پیدا شد.

قربانی به عنوان نارسیسو تورس 36 ساله است. او یک کنترل کننده کهنه کار ترافیک هوایی که در برج کنترل ترافیک هوایی میامی کار می کرد، شناسایی شده است.

مقامات امداد آتش نشانی گفتند که پنج نفر مجروح شده اند که دو نفر از آنها در هواپیما بودند و با جراحات تروماتیک به بیمارستان محلی منتقل شدند. یک زن و دو کودک 2 و 6 ساله که در خودروی شاسی بلند بودند در بیمارستان بستری شدند اما آسیب جدی ندیدند.

این گزارش حاکی است ، هواپیما از فرودگاه بین المللی فورت لادردیل به سمت فرودگاه بین المللی کی وست حرکت می کرد که دچار این حادثه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها