استاندار البرز گفت: از نیروهای انقلابی استان انتظار می رود ضرورت های فرهنگی و اجتماعی استان را احصا کنند و برای این امر برنامه ریزی و برنامه سازی داشته و با طوفان فکری، حرکت عظیمی را اجرایی و عملیاتی کنند
کد خبر: ۱۳۶۶۲۳۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در دیدار با فعالان انقلابی و جهادی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تجربه نشان داده که حضور مردم در برنامه‌ها سبب ساز گشایش و پیشرفت امور می‌شود، گفت: استانداری البرز از طرح‌ها و ایده‌های نیروهای انقلابی و جهادی استان استقبال و حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: انتظار داریم که گروه‌های مختلف انقلابی با جدیت وارد عمل شوند و در تصمیم سازی‌های مهم استان نقش آفرینی کنند.

عبداللهی گفت: البرز به فرمایش مقام معظم رهبری، ایران کوچک لقب گرفته بنابراین باید از این ظرفیت ارزشمند همگرایی اقوام مختلف به نفع توسعه استان بهره برداری کنیم و اجازه ندهیم که این فرصت با سهل انگاری و عدم برنامه ریزی صحیح به تهدید تبدیل شود.

وی افزود: جبهه‌های فرهنگی انقلابی باید در راستای تقویت بسترهای فرهنگی و اجتماعی استان طرح بدهند و برای اجرای آن وارد عمل شوند.

استاندار البرز گفت: باید روی موضوعات مهم استان، منسجم و متمرکز شویم و با خردجمعی و رویکرد همدلانه به سمت حل مسائل برویم چراکه با موازی کاری و اهداف پراکنده به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

وی با بیان اینکه البرز به تحول در ابعاد مختلف نیاز دارد که توفیق در این زمینه در گرو حضور جهادی نیروهای انقلابی است، ادامه داد: البرز در بسیاری از سرانه‌ها و زیرساخت‌های اساسی با ضعف مواجه است و برای این منظور برنامه ریزی کرده ایم ولی با همراهی مجموعه نیروهای انقلابی این روند تسریع می‌شود.

این مقام مسؤول در پایان یادآور شد: از نیروهای انقلابی استان انتظار می‌رود ضرورت‌های فرهنگی و اجتماعی استان را احصا کنند و برای این امر برنامه ریزی و برنامه سازی داشته و با طوفان فکری، حرکت عظیمی را اجرایی و عملیاتی کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها