ابراهیم عزیزی: برخی از کشورهای عربی با همراهی جریان غربی و رژیم صهیونیستی در یک اتئلاف شوم، سعی در اقدام علیه اندیشه های اسلام خواهی ناب ملت های منطقه به ویژه ایران و سوریه و عراق می‌باشند و داعش را با دلارهای آمریکایی علیه تفکر ناب اسلامی پدید آوردند.
کد خبر: ۱۳۶۵۷۶۷

دولت‌های عربی درس بگیرند و دست از خیانت به ملت خود بردارند | ایران پذیرای بازگشت فریب خوردگان منطقه است

امیرحسین اصغری – جام جم آنلاین: در شرایط پیچیده منطقه، بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران سفر کرده و به دیدار مقام معظم رهبری رفت. مقام معظم رهبری در دیدار با وی شرایط امروز سوریه را مشابه قبل از جنگ ندانسته و بر عزتمند شدن این کشور در مباحث سیاسی و نظامی در عرصه بین ملل تاکید کردند. همچنین مقام معظم رهبری در تشریح واقعیت امروز منطقه گفتند: «برخی از سران کشورهای همسایه ما و شما، با سران رژیم صهیونیستی نشست و برخاست دارند و با یکدیگر قهوه می‌نوشند اما مردم همین کشورها در روز قدس خیابانها را از جمعیت و شعار ضد صهیونیستی پر می‌کنند و این واقعیت امروز منطقه است».


برای تشریح بیشتر پیام های این سفر جام جم آنلاین به گفت‌وگو با نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی پرداخته است.


به گزارش جام جم آنلاین، ابراهیم عزیزی، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین در تشریح اهمیت و دلایل سفر بشار اسد به ایران گفت: سفر آقای بشار اسد به ایران در واقع نمایش شکست قطعی و مفتضحانه ائتلاف غربی-عربی و رژیم صهیونیستی است.


وی در ادامه اظهار کرد: برخی از کشورهای عربی با همراهی جریان غربی و رژیم صهیونیستی در یک اتئلاف شوم، سعی در اقدام علیه اندیشه های اسلام خواهی ناب ملت های منطقه به ویژه ایران و سوریه و عراق می‌باشند و داعش را با دلارهای آمریکایی علیه تفکر ناب اسلامی پدید آوردند. اینگونه مجموعه داعش با حمایت آمریکا به منظور محو اسلام پایه گذاری شد. اما حضور بشار اسد در ایران، نمایانگر پایان خام اندیشی دشمنان و در واقع نمایش فروریختن رویاهای غربی در منطقه بود.

دولت‌های عربی درس بگیرند و دست از خیانت به ملت خود بردارند | ایران پذیرای بازگشت فریب خوردگان منطقه است


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی سپس تصریح کرد: این سفر نشان داد که اعتبارات گفتمانی و ایدئولوژیک و ضرب زور و تزویرغربی فروریخته است و صرفا سفر یک رئیس جمهور به ایران و مانند سایر سفرها در روابط عادی دیپلماتیک نبود؛ بلکه مانور بزرگ اسلام واقعی بود.


وی ادامه داد: فرمایش مقام معظم رهبری که انرژی و تحرک و تحول جدی وهمچنین آینده خوب برای ایران و سوریه و رشد و پیشرفت در همه زمینه ها را نوید دادند، به امید خدا در ادامه همین موفقیت های منطقه ای و در ادامه گام های رو به جلو خواهد بود. به هر حال این حضور بسیار پرمعنا و حاوی پیام های بسیاری برای دولت های غربی به خصوص صهیونیست ها است. سران رژیم صهیونیستی اگر شعور سیاسی داشته باشند باید به درستی پیام این سفر را دریافته باشد.


نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سران برخی کشورهای عربی که در حال خیانت به ملت خود و دوستی با رژیم صهیونیستی هستند باید پیام این سفر را درک کنند؛ سفر بشار اسد به ایران نماینگر این واقعیت است که تمام کشور های حامی داعش و دولت های غربی راه به جایی نبرده اند. پس بهتر است دست از خیانت به ملت خود کشیده و برای امنیت منطقه ای دست دوستی دراز کنند. ایران اسلامی نیز حتما پذیرای بازگشت برخی از سران فریب خورده منطقه خواهد بود.


عزیزی در پایان گفت: اینها دستاورد هایی است که در ادامه تحولات بزرگ منطقه ای اتفاق افتاده است و به همت مردان مرد و شجاعت همه دلیرمردان امت اسلام رقم خورده است و این نشانه ای از موفقیت هایی بود که ایران اسلامی از گذشته نوید آن را داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها