در پی خشکسالی های شدید در استان چهار محال و بختیاری

حفاری چاه مرادان شهرستان خانمیرزا به آب رسید

مدیرعامل شرکت آبفای استان گفت: اجراء پروژه های محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی و نیروی زمینی سپاه استان درقالب 9 پروژه در 44 روستا با جمعیت 18340 نفر
کد خبر: ۱۳۶۵۴۱۰

  به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ احمدرضا محمدی ده چشمه؛رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت از آبرسانی به 44 روستا در شهرستان های مختلف استان چهار محال  خبر داد.

بازدید از روند عملیات اجرایی طرحهای آبرسانی در شهرستان خانمیرزا

محمدی ده چشمه با اعلام این خبر در بازدید از روند عملیات اجرایی طرحهای آبرسانی در شهرستان خانمیرزا گفت: این شرکت جهاد آبرسانی را در راستای محرومیت زدایی با هدف تکمیل طرح بزرگ آبرسانی مجتمع چالگاه در 12 روستای این شهرستان شروع نموده است.

اجراء پروژه ها با نظارت شرکت آب و فاضلاب استان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)

وی در ادامه افزود: این پروژه ها با نظارت شرکت آب و فاضلاب استان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در روستاهای علی آباد ، صفی آباد ، مرادان ، ده صحرا ، جوانمردی ، سلح چین ، ده ترکان ، قلعه افغان ، بابا منصور ، ده رشید ، ده علی و بابامنصور در شهرستان خانمیرزا انجام می شود.

   محمدی ده چشمه: تا کنون عملیات اجرایی تعویض شبکه داخلی روستای ده صحرا ، احداث مخزن ذخیره روستای مرادان و خاکبرداری مخزن ذخیره آب جهت تعدادی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان خانمیرزا شروع شده است.

   شایان  ذکر است در این سفر طی جلسه ایی هم که در فرمانداری شهرستان خانمیرزا تشکیل گردید به بررسی مسائل آبرسانی شهرستان پرداخته شد که فرماندار خانمیرزا یدالله خالدی ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بخاطر پیگیری های ایشان جهت شروع پروژه های آبرسانی از مدیران ادارات استانی درخواست نمود نسبت به احداث ادارات در شهرستان خانمیرزا اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

   مدیرعامل شرکت آبفای استان در پایان گفت: پروژه های محرومیت زدایی  توسط بسیج سازندگی و نیروی زمینی سپاه استان درقالب 9 پروژه در 44 روستا با جمعیت  18340 نفر در شهرستانهای خانمیرزا، کیار، کوهرنگ، اردل و لردگان در حال اجرا است.

   یاد آوری می گردد در این بازدید معاون توسعه و بهره برداری آب ، مدیر طرحهای ملی روستایی و مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خانمیرزا مدیرعامل شرکت آبفای استان را همراهی می کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها