رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه؛

احداث هشت بازار میوه و تره‌بار در مناطق هشت‌گانه شهر کرمانشاه

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت؛

آغاز بازرسی ویژه از بازار کرمانشاه

مسعود بیگلری؛ با اشاره به دستور وزیر صمت مبنی بر برقراری امنیت و آرامش در بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، گفت: در همین راستا امروز (۱۸ اردیبهشت) بازرسی ویژه ای توسط سازمان صمت استان طی دو شیفت صبح و بعدازظهر از سطح بازار انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۶۵۲۴۳

 به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از بازرسی ویژه از بازار کرمانشاه طی امروز (۱۸ اردیبهشت) خبر داد.

وی ادامه داد: این بازرسی ها با همکاری ۲۸ تیم چهار نفره در شهرستان کرمانشاه و ۲۳ تیم سه نفره در سایر شهرستان‌ها انجام خواهد شد و در این بازرسی از تمام امکانات و نیروهای سازمان صمت استان کرمانشاه استفاده می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان کرمانشاه هدف از نظارت‌ها را برخورد با هرگونه تخلف خصوصا موردی از جمله افزایش قیمت بی ضابطه، احتکار، گرانفروشی و … اعلام کرد و یادآور شد: در مسیر بازرسی با هرگونه تخلف برخورد جدی خواهد شد.

بیگلری مراکز عرضه کالاهای اساسی نظیر برنج، روغن، شکر، قند و… را از مهمترین مراکزی دانست که بر آنها نظارت می‌شود و تاکید کرد: نظارت ویژه‌ای هم بر انبارها خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در جریان این بازرسی‌ها، بر فعالیت خبازی‌ها نیز نظارت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها