رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ساوه

نمایشگاه کتاب در ساوه افتتاح شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ساوه نمایشگاه کتاب همزمان با هفته معلم در ساوه افتتاح شد
کد خبر: ۱۳۶۵۲۲۴

حسین محمودی فر،رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساوه از افتتاح نمایشگاه کتاب خبرداد و بیان داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته معلم با حضور تعدادی از مسئولین و علاقه مندان کتاب مورخ 17 اردیبهشت ماه 1401 در محل فرهنگسرای ارشاد افتتاح گردید.
رئیس اداره ارشاد اسلامی ضمن تبریک هفته معلم ابراز داشت: کتاب از دیرباز حافظ و احیاء کننده نظر و اندیشه های والا وفصیح عظیمی بوده است که طالبان علم و حقیقت را سیراب نموده است.وی افزود: شرایط و امکانات موجود فرهنگی مبیّن این نکته است که امروز کتاب می تواند به عنوان یک وسیله مطمئن و کارآمد در بهینه سازی فضای فرهنگ جامعه مورد استفاده قرارگیرد.
محمودی فراظهار داشت: هیچ میراثی سودمند تر و با ارزش تراز کتاب نیست؛زیرا کتاب مایه آرامش روحی انسان است و به او حکمت های جان پرور می آموزد و ایمان و اطمینان را به قلب وی هدیه می کند.
وی گفت: دنیای بزرگ و شگفت انگیز کتاب به گروه ویژه ای تعلق نداشته و هر فرد باید با کتاب زندگی کند و مطالعه و کتابخوانی باید به عنوان نیاز و احساس دائمی و روزانه در میان عموم رایج و مطرح باشد تا افراد جامعه به خواندن و مطالعه ترغیب شوند.
محمودی فر تصریح کرد: عادت به مطالعه می بایست از کودکان و خردسالان آغاز گردد و در این خصوص مربیان تربیتی می توانند نقش مهمی را ایفا نمایند تا آنها را به کتاب خواندن ترغیب کنند و در ادامه عنوان داشت: در این نمایشگاه 3500 عنوان با 15000 جلد کتاب به نمایش گذاشته شده که علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 20 از نمایشگاه بازدید نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها