خرید تضمینی گندم استان زنجان از مرز ۴۵ هزار تن عبور کرد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

خرید تضمینی گندم استان زنجان از مرز ۴۵ هزار تن عبور کرد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

مهلت خرید گندم در زنجان تمدید شد

خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تا 20 اردیبهشت تمدید شد.
خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تا 20 اردیبهشت تمدید شد.
کد خبر: ۱۳۶۵۰۲۹
به گزارش جام جم آنلاین زنجان ؛ مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت : تاکنون بیش از 25 هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری کشاورزان که در سال زراعی 1400 برداشت کرده‌اند از طریق سیلوی‌های استان خریداری می‌شود و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز می شود.
 
زمانی افزود: با توجه به اتمام خرید گندم در 20 اردیبهشت ماه، کشاورزانی که مشخصات خود را در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی ثبت نکرده اند جهت تحویل گندم خود به مراکز خرید مراجعه نکنند.

وی گفت : بیش از 85 درصد از مطالبات کشاورزان یعنی بیش از  2 هزار و 500 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزانی زنجان از طریق بانک عامل (کشاورزی) پرداخت شده است.

وی گفت : طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و 10 هزار و 920 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

زمانی توضیح داد: با توجه به استقبال کشاورزان از خرید تضمینی مازاد بر نیاز گندم، سیلو های 2 کارخانه آرد و سایر کارخانه ها برای ذخیره سازی و استفاده روزانه گندم خود، مجوز خرید تفاهمی گندم دریافت کرده اند تا کشاورزان جهت تحویل گندم خود دچار مشکل نشوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها