تصادف جان 4 پاکبان را در کرج گرفت

کسی برای مرگ پاکبانان قصیده‌ای ننوشت

با دستور قاضی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهید بهشتی کرج منتشر شد

تصاویر متهمان سرقت مقرون به آزار

تصاویر سه متهم که با شیوه سرقت مقرون به آزار با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت می‌کردند با دستور قاضی شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهید بهشتی کرج برای شناسایی شکات منتشر شد.
کد خبر: ۱۳۶۴۸۲۶

به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا میرلو، سینا کریمی و سعید توفیقی فرد به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج سه متهم به سرقت مقرون به آزار یا مسلح بوده که برای شناسایی توسط شکات تصاویر آن‌ها منتشر شده است.

این افراد با استفاده از یک دستگاه پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ اقدام به سرقت مقرون به آزار با استفاده از سلاح سرد (چاقو) می‌کردند که اموال با ارزش از جمله پول نقد و گوشی تلفن همراه شکات را می‌ربودند.

با توجه به مراتب فوق این احتمال وجود دارد که متهمان با همین شیوه علیه افراد زیادی مرتکب جرم شده و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمان طرح شکایت ننموده باشند و یا شکایت آنان به نتیجه نرسیده باشد.

بدین وسیله اعلام می‌شود تمام افرادی که توسط این متهمان مورد بزه واقع شده اند پس از شناسایی آنان با مراجعه به پلیس آگاهی استان البرز و شهرستان کرج و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج اقدام به طرح شکایت نمایند.
 
منبع: ایرنا
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها