جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: فراخوان صهیونیستها برای یورش به مسجدالاقصی به مثابه جنگ علیه ملت و مقدسات ماست و در دفاع از مسجدالاقصی و قدس درنگ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۳۶۴۷۵۷

به گزارش جام جم آنلاین، جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای از محافظان مسجد الاقصی خواست که به مقابله با حملات شهرک‌نشینانی که به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی هستند، بپردازند.

در بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: ما درباره تبعات فراخوان صهیونیست‌ ها برای تعرض جمعی به مسجد الاقصی هشدار می‌دهیم و اشغالگران را مسئول کامل اوضاعی که به وجود خواهد آمد، می‌دانیم.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: فراخوان صهیونیست‌ها برای یورش به مسجد الاقصی به مثابه جنگ علیه ملت و مقدسات ماست و در دفاع از مسجد الاقصی و قدس درنگ نخواهیم کرد.

جهاد اسلامی از فلسطینی‌ ها خواست که در مسجد الاقصی حضور یابند و با شهرک‌نشینانی که مورد حمایت اشغالگران و ارتش تروریستشان هستند، مقابله کنند.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: تعرض به مسجد الاقصی و اجازه دادن به شهرک‌ نشینان و سرکرده‌ های آنها برای یورش به این مسجد و انجام مراسم پوشالی در داخل آن به مثابه حمله به ملت فلسطین و امت عربی است که ایجاب می‌کند همگی ما برای مقابله با وارد شدن هرگونه گزندی به مسجد الاقصی و جایگاه آن و علیه ما آماده باشیم.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها