رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان از پیش‌بینی اجرای ۱۴۰ هزار تن آسفالت در سال۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۴۴۲۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهدی حیدری با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ حدود ۷۷ هزار تن آسفالت در معابر فرعی و اصلی شهر اجرا شده است، گفت: از این مقدار آسفالت حدود 35 هزار تن توسط سازمان عمران و مابقی توسط پیمانکاران مناطق در سطح معابر شهری اجرا شده است.
وی با اشاره به ظرفیت خوب سازمان عمران شهرداری همدان در تولید آسفالت با کیفت و مرغوب اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود برای سال ۱۴۰۱ تولید و اجرای آسفالت به دو برابر افزایش یافته و تولید حدود 140 هزار تن محقق شود.
حیدری با بیان اینکه بهترین آسفالت باکیفیت را سازمان عمران شهرداری همدان تولید و پخش می‌کند، اضافه کرد: تقویت سازمان عمران شهرداری در پخش و تسطیح آسفالت را در برنامه‌های آتی پیش‌بینی کرده‌ایم و امسال برای نخستین بار در بودجه مناطق شهرداری خرید قیر برای سازمان لحاظ شده که در حال عملیاتی شدن است.
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان ادامه داد: در حال حاضر مناقصه خرید دستگاه دوم تولید آسفالت دانش بنیان شهرداری همدان برگزار شده که در طی مراحل قانونی خود است.
حیدری یکی از عوامل اعتمادسازی مردمی را تسریع در پیگیری مطالبات آنها برشمرد و یادآورشد: بیشترین نارضایتی شهروندان از مدیریت شهری درخصوص آسفالت‌ریزی در سطح معابر بوده، که توجه به این مطالبه و مردم جزو اولویت های جدی قرار گرفته است.

وی از آغاز عملیات اجرای آسفالت معابر سطح شهر از ماه گذشته خبر داد و گفت: تاکید شورا بر اجرای آسفالت با کیفیت در معابر است و ما باید در این راستا از ظرفیت خوب کارخانه آسفالت شهرداری همدان استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها