فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است و بهتر است اشغالگران صهیونیست تا دیر نشده به خانه‌های اصلی خود در اروپا و هر جایی که از آنجا به این سرزمین آمده‌اند بازگردند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است و بهتر است اشغالگران صهیونیست تا دیر نشده به خانه‌های اصلی خود در اروپا و هر جایی که از آنجا به این سرزمین آمده‌اند بازگردند.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۹۸
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، سردار اسماعیل قاآنی در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی (ع) افزود: ما به عنوان جمهوری اسلامی به رهبری امام راحل و رهبر معظم اتقلاب رسما از هر جبهه گسترده‌ای که علیه  رژیم صهیونیستی  عملیات انجام دهد، به روح و روانش درود می‌فرستیم. 
وی اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از بهترین و معنوی‌ترین روز‌های سال برای هر مسلمانی است، همان طور که در بین سال، ماه رمضان بالاترین اوج معنویت را برای مسلمانان در سراسر جهان دارد و بعد از شب‌های قدر، آخرین هفته ماه مبارک رمضان با معنویت‌ترین هفته هر انسان مسلمانی است.
 
وی بیان کرد: امام راحل عظیم الشان انقلاب اسلامی با معنویت‌ترین روز برای هر مسلمان را روز قدس نامگذاری کردند.
 
سردار قاآنی ادامه داد: در دوره پیروزی انقلاب اسلامی که امام راحل در احیای اصول اساسی اسلام جلودار بود، ایده بزرگ دفاع از مردم مظلوم فلسطین را نهادینه کرد و در اولین سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پیام خود ملت ایران و همه ملت‌های اسلامی را به گرامی داشت این روز بزرگ و اعلام همبستگی با همه مردم جهان برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین فراخواند.
 
سردار قاآنی با اشاره به فرمایشات امام راحل، اظهار داشت: ایده ارزشمند دفاع از مردم مظلوم فلسطین را امام راحل برای فرزندان خود در ایران اسلامی و سراسر جهان نهادینه کردند و آخرین جمعه ماه رمضان روز قدس شد، همان طور که در یکی از فرمایشاتشان آمده است، "روز قدس یک روز جهانی است و روزی نیست که فقط به قدس اختصاص داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز قدس روز اسلام است، روز قدس روز پیامبر اکرم است و روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا نمود. "
 
وی بیان کرد: هرچند امام راحل از موضوع دفاع از فلسطین شروع کردند، اما روز قدس را به عنوان روز اسلام و احیای اسلام و دفاع از همه مظلومین اسلام تعمیم می‌دهند که خوشبختانه طی این چند سال هم ملت ایران و مرحله به مرحله همه ملت‌های اسلامی آنجایی که دولت‌های عقب مانده آن‌ها مانع نشدند، هر سال روز قدس را بهتر از سال‌های قبل برگزار کردند، حتی در ایام کرونا هم بیکار ننشستند و با راهیپمایی موتوری و خودرویی روز قدس برای همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و مسلمان مظلوم حضور پیدا کردند.
 
وی بیان کرد: خوشبختانه روز قدس هر سال اعتلای بیشتری پیدا می‌کند و بدون تردید، با بزرگداشت این روز عظیم و اهتمام جدی که مسلمانان به آن دارند، مقدمات آزادی سرزمین قدس و فلسطین و مسجد الاقصی فراهم شده و زمان طولانی نخواهد گذشت که آزادی قطعی آن‌ها محقق خواهد شد.
 
رونمایی فرمانده سپاه قدس از یک عملیات موفق آمیز حزب الله 
فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه باید آبروی این رژیم جنایت کار را برد، گفت: چند ماه قبل خبری به این رژیم رسید که دو پهپاد ناشناس به سمت سرزمین اشغالی در حرکت است، ۴۱ هواپیمای جنگی و شناسایی پهپاد این رژیم غاصب از سر شب تا صبح مشغول شناسایی این پهپادها بودند، اما نتوانستند کاری کنند، بعد به مردم سرزمین خود دروغ گفتند که رزمایش برگزار کرده اند.
وی بیان کرد: این در حالی است که باید مردمی بودند و حداقل جواب مردم خود را می دادند، حزب الله قهرمان یک هواپیمای بدون سرنشین خود را حدود ۱۰۰ کیلومتر داخل سرزمین اشغالی فرستاد تا دور بزند و فیلم و عکس بگیرد و برگردد، در حالی که رژیم مدعی بود اگر پشه ای در آسمان سرزمین اشغالی حرکت کند، آن را خواهد زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها