در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندان به ریاست استاندار هرمزگان انجام شد:

دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برتر هرمزگان در زمینه عفاف و حجاب معرفی و تجلیل شدند

در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندانی استان هرمزگان، دستگاه‌های برتر در حوزه عفاف و حجاب معرفی و تجلیل شدند.
در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندانی استان هرمزگان، دستگاه‌های برتر در حوزه عفاف و حجاب معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۴۰



به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندانی استان هرمزگان، دستگاه‌های برتر در حوزه عفاف و حجاب معرفی و تجلیل شدند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، ظهر امروز به ریاست مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور سردار محمد حسین سپهر و جمعی از مسئولان استانی جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندان هرمزگان تشکیل شد.



در ابتدای این جلسه دستگاه‌های مختلف اجرایی به ارائه گزارش عملکرد در زمینه عفاف و حجاب و امور انجام شده فرهنگی پرداختند.

دکتر احسان کامرانی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز با بیان اینکه بازرسی از دستگاه‌ها و ادارات دولتی به منظور پایش اهتمام ادارت به امر حجاب و عفاف از سالیان گذشته در دستور کار قرار گرفته گفت: در استان 9 تیم بازرسی برای این امر تشکیل شده که با بررسی دقیق، دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه عفاف و حجاب انتخاب شدند.

 

سردار محمد حسین سپهر نیز در این جلسه اظهار داشت: مسئله عفاف و حجاب تنها یک مسئله فرهنگی نیست بلکه باید به این موضوع به عنوان یک مسئله چند وجهی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نگاه کرد.

 

وی افزود: کشورهای استکباری جهان همواره به دنبال این هستند که مسلمانان را از دین خود باز دارند و برای دستیابی به این هدف به ترویج فساد و بی بند و باری و بی حجابی و تشویق به استفاده از مشروبات الکلی و مواد مخدر روی آورده‌اند.

 

سردار سپهر گفت: حجاب یک مسئله بسیار مهم است که دشمن از آن به عنوان یک تهدید ترکیبی برای ضربه زدن به اصل نظام استفاده می‌کند از این رو باید دستگاه‌های مرتبط با این مسئله با جدیت در مسائل فرهنگ سازی و امور ایجابی عمل کنند.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در سالیان اخیر به مسئله عفاف و حجاب توجه چندانی نشده و ما در دولت جدید با یک زخم کهنه روبرو هستیم، از رو بایستی با فسادها و امور سازمان یافته در خصوص عفاف و حجاب و مشروبات الکلی به صورت سلبی برخورد کرد.

 

سردار سپهر گفت: در دولت اسلامی باید بر ترویج فرهنگ حجاب در نهادهای مختلف و جامعه کار شود و با اقناع سازی بتوان مانع از ترویج بی حجابی در کشور شد.

 

گفتنی است در این جلسه از دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان که در سال‌های 1399 و 1400 عملکرد مناسبی در حوزه عفاف و حجاب داشته‌اند با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها