نشست صمیمی
نشست صمیمی "عبداله عبدلی" مدیر کل پست استان هرمزگان با موزعین شهرستان بندرعباس در سالن اجتماعات اداره کل پست استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۲۶

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان ،نشست صمیمی "عبداله عبدلی" مدیر کل پست استان هرمزگان با موزعین شهرستان بندرعباس در سالن اجتماعات اداره کل پست استان برگزار شد.

 

در این جلسه که معاون فنی، مسئول واحد توزیع و کارشناس کیفیت پست استان  هرمزگان نیز حضور داشتند، موزعین پست بندرعباس در محیطی صمیمانه و رو در رو به بیان مشکلات کاری و خواسته های خود پرداختند.

 

در ادامه مدیرکل پست استان ضمن اشاره به اهمیت مقوله کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان، بر نقش و وظیفه موزعین درحفظ و ارتقای کیفیت در شبکه پستی تاکید و خواستار رعایت استانداردهای پستی شد.

 

مدیر کل پست استان هرمزگان در ادامه ضمن تاکید بر توزیع به موقع، بهبود کیفیت و سرعت در توزیع مرسولات پستی، اذعان داشت: با انجام تعهدات به مشتریان و رعایت اصول مشتری مداری، ضمن حفظ مشتریان موجود می‌توانیم زمینه توسعه بازار را فراهم نمائیم.

 

عبداله عبدلی در پایان با تشریح وضعیت کنونی اداره کل پست استان، از کلیه موزعین و همکاران خواستند در ارائه هرچه بهتر و مطلوبتر خدمات و سرویس های پستی تلاش و اهتمام ورزیده و انتظارات مردم را در ارائه خدمات مدنظر قرار دهند..

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها