آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در دیدار با مدیر و مسئولان درمان تامین اجتماعی استان؛

خدمات درمانی تامین اجتماعی در همه نقاط استان توسعه می یابد

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:افزایش کیفیت خدمات درمانی تامین اجتماعی استان را همگام با توسعه تجهیزات با جدیت دنبال خواهیم کرد
کد خبر: ۱۳۶۳۸۵۹

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با مدیر و مسئولان درمان تامین اجتماعی استان گفت :حوزه بهداشت و درمان از مقوله های راهبردی و استراتژیک است و بسیاری از ابعاد پیشرفت و توسعه منوط به این مقوله بوده و باید تلاش شود درمان استان به استانداردهای لازم برسد.
وی بیان کرد: اگر در جامعه ای بهداشت و درمان دارای استانداردهای لازم باشد زمینه پیشرفت فراهم می شود در غیر این صورت توسعه دچار چالش جدی خواهد شد.
آیت الله صفایی بوشهری گفت: استان بوشهر در عرصه تجهیزات پزشکی نیازمند توجه ویژه است تا مردم مجبور نباشند به دلیل طولانی بودن نوبت و خرابی دستگاه‌ها به استان‌های دیگر مراجعه کنند.
امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به درآمد استان در صنایع نفت و گاز باید در زمینه زیرساخت‌های درمانی اقدامات موثرتری صورت گیرد و کمبودهای ناشی از نبود مراکز درمانی مجهز برطرف گردد.
دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر دراین دیدار با اشاره به اقدامات توسعه ای درمان استان گفت: افزایش کیفیت خدمات درمانی تامین اجتماعی استان را همگام با توسعه تجهیزات به جدیت دنبال خواهیم کرد.
دکتر اسماعیلی گفت:در راستای توسعه زیر ساخت های درمانی استان در حال حاضر دو مرکز درمانگاهی در شهر جم و خورموج آماده بهره‌برداری است و مراحل ساخت دو مرکز درمانگاهی در شهر دلوار و دیلم نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر ابراز داشت: به منظور بهره‌مندی کلیه هم استانی های عزیز از خدمات درمانی تامین اجتماعی و اجرای عدالت در ارائه خدمات، توسعه زیرساخت های درمانی و تجهیزات پزشکی را از شمالی‌ترین تا جنوبی ترین نقطه استان در دستور کار داریم.

 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها