تاکید استاندار ایلام بر حمایت همه جانبه از نخبگان

استاندار ایلام با تاکید بر حمایت همه جانبه از نخبگان و طرح های پژوهشی اساتید استان گفت: دولت به طرح پژوهشی تسهیلات پرداخت و از نخبگان حمایت می کند.
کد خبر: ۱۳۶۲۹۷۱
به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا ؛ حسن بهرام نیا  در نشست شورای علمی بنیاد نخبگان ایلام گفت: متناسب با نیاز استان تحقیقات و پژوهش های علمی  محصول محور باشد.
 
وی از توجه ویژه به اعتبارات حوزه پژوهش در سال جدید خبر داد و افزود: هر کار تحقیقاتی نخبگان که نیاز به وام و تسهیلات کم بهره داشته باشد، دولت نیز ارائه می کند.

استاندار ایلام ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید به کانون نخبگان و مراکز علمی پیوند داشته و ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و مراکز علمی حفظ شود.

وی ادامه داد: توسعه استان در سایه تولیدات و محصولات شورای علمی استان معنا می یابد و استفاده از نظرات آنان گره گشایی مشکلات اساسی  استان است.
 
استاندار ایلام تاکید کرد: تعداد نخبگان ایلام از نظر جمعیت و مساحت و ابعاد در مقایسه با سایر استان های کشور رضایت بخش است و این مهم نقش و اهمیت نخبگان و استعداد های برتر استان را دوچندان می کند.

بهرام نیا اضافه کرد: به دلیل مواهب خدادادی بسیار در این استان، فرصت کار و فعالیت برای حضور نخبگان و صاحبنظران در حوزه های مختلف فراهم است و می‌توان از حضور آنان در بخش های مختلف بهره گیریم.

وی افزود: هر نخبه در یک رشته خاص دارای استعداد برتر است که باید ابتدا استعدادها را شناخت و از آن شخص حمایت کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها