سفر کردن را تازه شروع کرده‌اید؟ به نظر شما کدام شهر دیدنی‌تر است؟ تهران به عنوان پایتخت ایران میزبان موزه‌ها و کاخ‌های متعدد و کوچه پس کوچه‌های شگفت‌انگیزی است که حتی خود ساکنین این شهر هم برای دیدنشان قلبشان می‌تپد. شیراز از هر واژه‌اش بوی گل و شعر به مشام می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۶۲۹۳۶
 
رزرو آنلاین هتل با اسنپ
 
 
اصفهان نصف جهان است و دیدن آن بر هر گردشگری واجب! در نهایت این کیش است که همیشه مسافران را به سمت آبی دریا و کشف سرزمینی متفاوت فرا می‌خواند. برای رزرو محل اقامت و ماندن در این شهرها چه فکری دارید؟ با ما همراه باشید و بهترین هتل‌های هر شهر بهشتی ایران را بشناسید.


رزرو آنلاین بهترین هتل‌های تهران برای اقامت


تهران هم هتل‌های ارزان ‌قیمت دارد و هم هتل‌های لوکس 5 ستاره. این شما هستید که با توجه به بودجه‌ای که دارید مشخص می‌کنید کدام هتل برای اقامت بهتر است. به عنوان مثال هتل پارسیان آزادی تهران با پنج ستاره درخشان یکی از بهترین مکان‌ها برای گردشگران خارجی و داخلی است.

این هتل در منوی خودش صبحانه و امکانات دیگری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در هتل پارسیان آزادی اتاق‌های اقتصادی و قیمت مناسب در کنار اتاق‌های ویژه دیده می‌شوند. با این دسته‌بندی، کسانی که می‌خواهند در یک هتل پنج ستاره با هزینه مناسبی بمانند هم می‌توانند روی این هتل حساب باز کنند. اسنپ تریپ شما را به آسانی به این هتل می‌رساند و مسیر رزرو هتل را برایتان هموار می‌کند.

اگر می‌خواهید سفرتان شبیه قصه‌ها باشد و جیبتان پرپول است، هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل پرشین پلازا هم برایتان انتخاب مناسبی هستند. برای کسانی که به فکر جیبشان هستند هم سوپر اپلیکیشن اسنپ پیشنهادهای مناسبی برای اقامت در تهران دارد. مهمانسرای آران تهران و هتل آرمان از جمله این اقامتگاه‌های اقتصادی هستند.


اقامت در بهترین هتل در قلب شیراز


 بعد از اصفهان نوبت شیراز است. مگر می‌شود اسم سفر به میان بیاید و قلبتان برای شهر بهارنارنج و حافظ و سعدی نتپد. شیراز به اندازه‌ای قشنگ است که هر مسافری به سختی می‌تواند از آن دل بکند. گاهی با وجود اینکه روزها و هفته‌ها است که در شیراز مانده‌اید، باز هم تصور می‌کنید اولین روز است قدم در این شهر گذاشته‌اید.

البته هتلی که در آن اقامت دارید در خلق این تجربه بی‌تاثیر نیست! اگر محلی که در آن اقامت دارید مناسب نباشد یا نتوانید از عهده پرداخت مخارج هتل بربیایید، هر شب اقامت در شیراز برایتان یک سال می‌شود. حتی ممکن است حاضر باشید روی زیبایی‌های این شهر رویایی چشم ببندید و زودتر از برنامه به شهرتان برگردید.

سوپر اپلیکیشن اسنپ کنار شما است تا بهترین تجربه سفر به شیراز را برایتان خلق کند. اگر یک شب را در اقامتگاه بومگردی ترنجستان بگذرانید، دلتان نمی‌خواهد حتی یک لحظه هم از شیراز جدا شوید. هتل بزرگ شیراز هم برای لوکس پسندان شب‌هایی رویایی را خلق می‌کند. در این هتل پنج ستاره هر آنچه نیاز دارید در اختیارتان است، تا سفرتان بدون عیب و نقص برگزار شود.

هتل زندیه شیراز هم با پنج ستاره درخشان آماده پذیرفتن مهمانان است. حتی می‌توانید هتل کریم خان شیراز را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید و چند روز زندگی مرفه و بدون دغدغه را تجربه کنید. از هتل‌های قیمت مناسب تا هتل‌های اقتصادی و پنج ستاره لوکس در اسنپ تریپ برای شیراز پیدا می‌شود. فقط باید هتلی که می‌خواهید را انتخاب کرده و آن را برای بازه مد نظرتان رزرو کنید.


سفر به اصفهان و اقامت در هتل عباسی اصفهان


سفر به اصفهان هم لطف خودش را دارد. از دیدن سی و سه پل و منار جنبان و باغ پرندگان که بگذریم، گوشفیل و دوغ یا بریانی ناب اصفهانی گردشگران را به هیچ عنوان نمی‌شود از دست داد. اصفهانی‌ها به اندازه‌ای خوشمزه‌جات و دیدنی در شهرشان دارند که بارها و بارها مسیر شما را به سمت این شهر کج کرده و مهمانتان کنند.

اگر گذرتان به اصفهان افتاد و می‌خواستید برای اقامت یک محیط امن و تمیز در اختیارتان باشد، سوپر اپلیکیشن اسنپ را به یاد داشته باشید. در اسنپ تریپ هتل‌های چند ستاره و مهمانسراهای مناسب اصفهان لیست شده تا هیچ مسافری دغدغه اقامت در این شهر گردشگر پذیر را نداشته باشد.

بعضی از این هتل‌ها مانند هتل دو ستاره ماهان قیمت مناسب هستند و صبحانه هم برای مسافران دارند. برای کسانی که به دنبال اقامتگاه‌های سنتی هستند هم هتل سنتی اصفهان گزینه مناسبی است. این هتل امکاناتی مانند صبحانه، مینی بار، تلفن و... را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. فضایی که این اقامتگاه دارد با حال و هوای سفر به اصفهان همخوانی دارد و می‌تواند یک سفر رویایی و به خاطر ماندنی را برایتان ثبت کند.

برای پیدا کردن اقامتگاه قیمت مناسب در اصفهان هم می‌توانید روی اقامتگاه گلرخ یا هتل آپارتمان پارتیکان اصفهان حساب باز کنید. البته اسنپ تریپ دست مسافران را برای رزرو هتل آسمان اصفهان، هتل عباسی اصفهان یا هتل پارسیان کوثر اصفهان هم باز گذاشته است. هر مسافری با توجه به موقعیتی که برای اقامت در نظر دارد و بودجه مد نظرش می‌تواند بهترین هتل را در اصفهان برای ماندن انتخاب کند.


رزرو آنلاین بهترین هتل‌های کیش برای سفر


در نهایت این کیش است که می‌تواند یک سفر توریستی را تکمیل کند. سفری که ابتدای مسیر آن از پایتخت شروع شده و بعد از عبور از قلب ایران اول آن تا مرزهای آبی خلیج‌فارس رسیده. برای یک ایران‌گردی واقعی آماده هستید؟ آماده شدن برای سفر از شما و هتل‌های قیمت مناسب با سوپر اپ اسنپ.

کیش همان‌جایی است که دریای آن آبی‌تر از آسمان است و صدف‌هایش با گردشگران حرف می‌زنند. به همین خاطر است که سرزمین نخل‌های سر به فلک کشیده و منطقه آزاد کیش همه سال میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. البته این گردشگر پذیر بودن کیش همیشه هم خالی از دردسر نیست! گاهی مسافران هیچ اقامتگاهی را خالی نمی‌گذارد و حتماً باید قبل از رسیدن به کیش هتل مد نظرتان را رزرو کنید تا بی سرپناه نمانید.

سوپر اپلیکیشن اسنپ تمام هتل‌های سرشناس و اقامتگاه‌های بومگردی کیش را کنار هم جمع کرده است. با کمک این اپلیکشن هیچ مسافری موقع سفر به کیش دغدغه جا و مکان نخواهد داشت و به راحتی می‌تواند هتل دلخواهش را پیدا کند.

هتل پنج ستاره پانوراما کیش، هتل شایان کیش، هتل پلاس لوکس کیش و هتل ارم کیش از جمله اقامتگاه‌های گران‌قیمت و پرزرق و برق این شهر هستند. برای کسانی که می‌خواهند به سفر ماه‌عسل بروند یا بودجه کافی برای سفر به کیش را دارند، این هتل‌ها می‌توانند اقامت مناسبی باشند.

در نقطه مقابل، اقامتگاه‌هایی مانند هتل فانوس کیش قرار دارند که جزء مکان‌های قیمت مناسب برای مسافران محسوب می‌شوند. اسنپ تریپ به شما کمک می‌کند تا با هر بودجه‌ای برای سفر به کیش و اقامت در هتل‌های این شهر برنامه‌ریزی کنید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها