مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام خبر داد:

پرداخت ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان

مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام گفت: سال گذشته این بانک ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب افزون بر ۱۷ هزار پرونده به متقاضیان پرداخت کرده است.
کد خبر: ۱۳۶۲۷۲۵
به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا؛ بهزاد عزت پناه  با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی در ۲ بخش تخصصی و برای حمایت و بهره برداری از ارگان های حمایتی چون کمیته امداد، بنیاد شهید و سایر اقشار آسیب پذیر جهت توانمند شدن انجام می شود، افزود: میزان تسهیلات پرداختی در این بخش از رقم خوبی برخوردار بود، به طوریکه در مجموع  به نهادهای چون کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران تسهیلاتی معادل ۴۵۰ میلیارد ریال به تعداد  ۷۷۹ نفر پرداخت شده است.


مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام با اشاره اینکه پرداخت تسهیلات در بخش تخصصی به بهره برداران بخش کشاورزی در سرفصل های مختلف تسهیلات مختلفی انجام شده است، افزود: به عنوان نمونه یکی از فعالیت هایی که در بخش کشاورزی می تواند تاثیر بسزایی را ایجاد کند، بخش مکانیزاسیون است که اگر این مهم به میزان نرمال خود برسد میزان بهره وری در بخش کشاورزی افزایش قابل ملاحظه ای پیدا می کند. 

عزت پناه گفت: سال گذشته در این بخش (مکانیزاسیون) تسهیلاتی معادل ۷۷۰ میلیارد ریال به تعداد ۷۴۰ متقاضی معرفی شده پرداخت که صرف خرید ادوات کشاورزی شد که این خود باعث افزایش ضریب در این بخش شده است.

وی یکی دیگر از سیاست های راهبردی بانک کشاورزی را که به صورت توامان بوده و هرساله دنبال می شود پرداخت تسهیلات به بذور گواهی شده بیان کرد و تاکید کرد: کشاورزان هرساله و اقدام به کشت در فصل پاییز می کنند نیاز به میزان بذور استاندارد دارند که در این خصوص بعضی شرکت های خاص هستند که این محصول را تولید و فراوری می کنند و در فصل کاشت در اختیار کشاورزان قرار می دهند،
 

 مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام، با اشاره به آسیب های ناشی از خشکسالی طی سال گذشته گفت: در این راستا ابتکار خوبی توسط بانک کشاورزی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی با عنوان دامدار کارت انجام شد که در این راستا هم تسهیلاتی معادل ۱۴۰ میلیارد ریال به تعداد ۵۸۷ نفر در استان به متقاضیان پرداخت شد.

عزت پناه با اشاره به تسهیلات به عشایر استان طی سال گذشته افزود: در این مدت تسهیلات ارزان قیمت معادل ۹۰ میلیارد ریال به تعداد ۲۷۰ نفر پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به خشکسالی امسال هم تسهیلات پرداختی دامدار کارت ادامه خواهد داشت.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها