برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) از سوی معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اعلام شد.
برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) از سوی معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اعلام شد.
کد خبر: ۱۳۶۲۶۳۳

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی، معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در گفت‌وگویی عنوان کرد: مراسم احیاء شب‌های قدر در حرم مطهر از ساعت ۲۲ آغاز و تا ساعت ۰۲:۱۵ بامداد با اجرای برنامه‌های مداحی، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی معارفی و قرآن به سر گرفتن، دنبال می‌شود و پس از آن نیز در هر سه شب قدر از ساعت ۰۲:۲۰ تا ۰۳:۳۰ مهدی سلحشور برای زائران حرم مداحی می‌کند.

وی افزود: چهارشنبه شب ۳۱ فروردین‌ماه مصادف با اولین شب از شب‌های قدر این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی و قرائت دعا توسط سید علی حسینی نژاد دنبال خواهد شد.

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان حضرت معصومه (س) ادامه داد: جمعه‌شب، دوم اردیبهشت‌ماه نیز مصادف با دومین شب قدر و شب شهادت امیرالمؤمنین (ع) مراسمی با سخنرانی آیت‌الله سید محمد سعیدی و مداحی و قرائت دعا توسط عباس حیدر زاده اجرا خواهد شد.

وی گفت: در سومین شب از شب‌های قدر نیز اجرای مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری و مداحی و قرائت توسط مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.

احمدی افزود: برای پخش زنده مراسم احیا شب‌های قدر هم‌زمان با آغاز دعای جوشن کبیر از ساعت ۲۳ با شبکه‌های دو سیما، استانی قم، رادیو معارف، رادیو قم و شبکه ماهواره‌ای ولایت هماهنگ شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها