ایمن سازی و تأمین روشنایی معبر ۱۸ متری در دستورکار شهرداری/بازگشایی جمعه بازار نیاز به اخذ موافقت ادارات مرتبط دارد

شهردار فیروزکوه گفت: بازگشایی بازارچه محلی شهر فیروزکوه نیازمند موافقت تمامی دستگاه ها می باشد و در صورت عدم بازگشایی دلایل آن به صورت شفاف به اطلاع مردم خواهد رسید
کد خبر: ۱۳۶۲۳۶۲

 

به گزاش جام جم آنلاین تهران،علیرضا صادقی شهردار شهر فیروزکوه در خصوص گلایه‌های مردمی در ارتباط سرعت‌گیر ورودی شهر اظهارداشت: شورای ترافیک شورایی است که به ریاست فرماندار و با اعضا و دستگاه‌های مختلفی تشکیل می‌شود و تصمیماتی که گرفته می‌شود آن دستگاه‌ها مجری اجرای این مصوبات هستند.

وی گفت: مثلا اگر تصمیم به ساخت سرعت گیر می شود، شهرداری ملزم به ساخت و انجام آن خواهد بود و اگر انجام ندهد هر مشکلی که به وجود بیاید مقصر شهرداری است، ایجاد این سرعت‌گیر قطعاً بحث کارشناسی شده‌ و ادله‌ کافی از سوی راهنمایی و رانندگی دارد.

شهردار فیروزکوه همچنین درخصوص نحوه بهره‌برداری از معبر ۱۸ متری اظهار داشت: یکی از مشکلات این معبر روشنایی آن است، طی جلساتی که با دیگر دست‌اندرکاران داشتیم، روشنایی آن معبر به کلی رفع خواهد شد و مسئله دوم ایمن‌سازی است که این منطقه باید ایمن‌سازی شود و بعد از حل این مشکلات این مسیر هویت اصلی خود را پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون این معبر به صورت دوطرفه در حال استفاده می باشد، درحال حاضر ترافیک چندانی در شهر نداریم و لزومی برای یکطرفه شدن این مسیر نمی باشد، در صورت نیاز در آینده و رفع مشکلات، یکطرفه شدن این مسیر بررسی خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص بازگشایی مجدد بازارچه هفتگی فیروزکوه عنوان کرد: این بازارچه به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود و با کنترل این اپیدمی و طی جلساتی که با اداره بهداشت و دیگر نهادها داشتیم و با موافقت امام جمعه محترم مقرر شد این بازارچه در صورت بازگشایی در روزهای جمعه و در معبر ۱۸ متری فعالیت کند.

وی گفت: طی روزهای آینده جلسه ای با حضور تمامی اعضاء این ستاد برگزار می شود در خصوص بازگشایی بازارچه هفتگی و محل برگزاری آن تصمیم گیری خواهد شد، بازگشایی این بازارچه منوط به موافقت تمامی اعضاء می باشد.

همچنین شهردار فیروزکوه یادآور شد: درصورت عدم موافقت دستگاه ها با بازگشایی این بازارچه محلی به صورت شفاف دلایل آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها