رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه؛

کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه گران شد+ جدول کرایه‌ها

احسان امینی، بااشاره به در پیش بودن رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، اظهار کرد: برای حضور در این رقابت ها پشتوانه سازی خوبی در تیم ملی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۳۶۲۳۰۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛به نقل از ایسنا، مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از آمادگی خوب ملی پوشان برای حضور در رقابت های آسیایی مغولستان خبر داد.

وی ادامه داد: برای رقابت های قهرمانی کشور از ملی پوشانی که در مسابقات جهانی نروژ مدال گرفته بودند خواسته شد در این رقابت ها شرکت نکنند تا برای دیگر کشتی گیران فرصت نشان دادن توانایی هایشان فراهم شود و به تیم ملی راه پیدا کنند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تصریح کرد: با این رویکرد برخی چهره های جوان در اوزانی همچون ۵۷، ۶۱ و ۸۶ وارد تیم ملی شدند تا در رقابت های آسیایی اولین مسابقات رسمی برون مرزی خود را تجربه کنند.

وی با بیان اینکه شرایط ملی پوشان پیش از اعزام به رقابت های آسیایی خوب است، گفت: تیم ملی ایران در این رقابت ها با تلفیقی از کشتی گیران باتجربه و جوان مقابل حریفان ظاهر خواهد شد.

امینی ایران را از مدعیان اصلی کشتی آسیا دانست و گفت: هرچند رقبای سرسختی همچون قزاقستان، هند و ازبکستان را در پیش داریم، اما معتقدم کشتی ایران یک سر و گردن از کشتی آسیا بالاتر است.

این مربی کرمانشاهی به حضور یدالله محبی کشتی گیر سنگین وزن کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی جهت اعزام به رقابت های آسیایی اشاره کرد و افزود: یدالله محبی از کشتی‌گیران با تجربه ما است که تاکنون دو مدال طلای آسیایی را کسب کرده و برای این رقابت ها هم روی طلای او و محمدحسین محمدیان حساب باز کرده ایم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان یادآورشد: البته این ظرفیت وجود داشت که از کرمانشاه کشتی گیران بیشتری همچون بهمن تیموری، خیرالله قهرمانی و حامد رشیدی در ترکیب تیم ملی ایران باشند، اما متاسفانه اینگونه نشد.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا سوم و چهارم اردیبهشت به میزبانی مغولستان برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها