نخستین عمل پیوند انگشت با موفقیت در بیمارستان امام خمینی(ره) درگز با موفقیت انجام شد

با تلاش متخصصان توانمند بیمارستان امام خمینی(ره) درگز، عمل پیوند انگشتان دست یک نوجوان، برای نخستین بار در این شهرستان با موفقیت انجام شد.

این عمل با تلاش دکتر مجتبی شریفی اصفهانی متخصص ارتوپدی،همکاری دکتر امیررضا وکیلیان متخصص بیهوشی و نیز تیم اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان درگز انجام شد.
با تلاش متخصصان توانمند بیمارستان امام خمینی(ره) درگز، عمل پیوند انگشتان دست یک نوجوان، برای نخستین بار در این شهرستان با موفقیت انجام شد. این عمل با تلاش دکتر مجتبی شریفی اصفهانی متخصص ارتوپدی،همکاری دکتر امیررضا وکیلیان متخصص بیهوشی و نیز تیم اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان درگز انجام شد.
کد خبر: ۱۳۶۲۰۵۳
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز اظهار کرد: انگشتان دست پسر نوجوان ۱۵ ساله که حین کار با دستگاه علف زن، قطع شده بود، با تلاش متخصص ارتوپدی، و تیم توانمند اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان با موفقیت پیوند شد.
دکتر رضا حق پرست با بیان اینکه حمایت و تلاش معاونت درمان برای اعزام متخصصان به شهرستان ها، نقش موثری در توسعه خدمات رسانی به بیماران و جلوگیری از اعزام بیمار به مرکز استان داشته است خاطر نشان کرد: در حال حاضر حال عمومی بیمار مطلوب و در این مرکز درمانی تحت مراقبت و درمان قرار دارد.
وی تاکید کرد: انتقال صحیح عضو قطع شده در کوتاه ترین زمان، نقش مهمی در افزایش موفقیت پیوند دارد که در این حادثه دو انگشت قطع شده به بیمارستان انتقال و یک انگشت دیگر در محل جامانده بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها