فارس نوشت: جعل امضای یکی از مدیران عامل اسبق پرسپولیس در یک پرونده، پای محاکم قضایی را به این موضوع باز کرد!
کد خبر: ۱۳۶۱۸۰۴

به گزارش جام جم آنلاین ، در زمان مدیریت جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس باوجود فینالیست شدن این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر اما برخی از حواشی هم در این باشگاه به وجود آمد که تبعات آن همچنان ادامه دارد! یکی از این حاشیه‌ها که البته پرونده آن در جریان است جعل امضای یکی از مدیران عامل اسبق این باشگاه بوده است!

در زمان مدیرعاملی سمیعی در پرسپولیس و به جهت جلوگیری از صدور رای بازگشت به کار یکی از پرسنل این باشگاه، سندی در سامانه اداره کار بارگزاری شده بود که امضای مهدی رسول‌پناه سرپرست اسبق باشگاه پرسپولیس زیر آن به چشم می‌خورد! این در حالی است که با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این امضا متعلق به رسول‌پناه نبوده و در واقع امضای او جعل شده تا با این کار مانع از گرفتن رای بازگشت به کار برای یکی از کارمندان شوند!

بعد از این ادعا که امضای زیر نامه بارگزاری شده، امضای رسول‌پناه نیست این موضوع به کارشناس قضایی سپرده شد و در نهایت، کارشناس رسمی دادگستری تائید کرد که امضای زیر نامه، امضای سرپرست اسبق پرسپولیس نیست و در واقع امضای رسول‌پناه جعل شده است! در این باره گفتنی است که دادگاه این موضوع عجیب در حال برگزاری است و باید منتظر صدور رای حاکم قضایی در این خصوص بود.

این اتفاق عجیب که در زمینه امور اداری رقم خورده به قدری باورنکردنی است که مشخص نیست یک باشگاه با وجود داشتن مدیر اداری و مدیر حراست، چطور چنین موضوعی می‌تواند در آن رقم بخورد! البته احتمالا به زودی زوایای بیشتری از این پرونده جنجالی رسانه‌ای و مشخص خواهد شد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها