مرکز فروش ورق تهران

ورق فولادی، کاربردی‌ترین مقطع از این خانواده بزرگ آلیاژی برای ساخت و تولید وسایل مختلف است. ضخامت کم در مقابل عرض زیاد، موجب شده تا انعطاف‌پذیری ورق فولادی و آهنی در مقایسه با شکل‌های دیگر فولاد مثل شمش، لوله، میلگرد، پروفیل و ... بیشتر بوده و شکل‌پذیری خوبی داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۶۱۵۰۶
 
مرکز فروش ورق تهران
 
ورق به صورت رول و یا صفحات برش خورده قابل تهیه است که با توجه به ضخامت، نوع کاربرد، مقدار مورد نیاز و ... انتخاب می‌شود. گرچه کارخانه‌های متعددی در سراسر ایران به تولید انواع ورق فولادی مشغول‌اند، اما امکان خرید مستقیم از کارخانه برای همه مشتریان وجود ندارد. به همین خاطر در صورت نیاز به تهیه انواع ورق آهنی، فولادی و استیل بایستی به سراغ تامین‌کنندگان و مراکز فروش معتبر ورق بروید. در ادامه بهترین مرکز فروش ورق تهران را به شما معرفی خواهیم کرد تا با خیالی آسوده بهترین ورق فولادی را با توجه به نیاز خود تهیه کنید.


آشنایی با ورق فولادی


پیش از اینکه اقدام به خرید ورق آهنی و فولادی کنید، بهتر است با انواع ورق موجود در بازار آشنایی نسبی داشته باشید و یا از فرد آگاه و باتجربه کمک بگیرید. تنوع ورق های فولادی فوق‌العاده بالاست و معمولا در یکی از دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند:

ورق گرم (شامل ورق سیاه، st35، A516، A283 و ...)
 
ورق سرد (شامل ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق رنگی و ...)
 
ورق استنلس استیل (شامل ورق‌های استیل سری 200، 300، 400 و ...)

منظور از گرم و یا سرد بودن ورق فولادی، دمایی است که این مقطع در آن نورد می‌شود و به شکل نهایی تبدیل می‌شود. دمای نورد بر روی شکل ظاهری، خواص مکانیکی و در نهایت کاربرد ورق تاثیر مستقیم می‌گذارد. به همین دلیل در مواردی که به استحکام بالا نیاز است به سراغ ورق‌های گرم می‌روند.

در میان تقسیم‌بندی آلیاژهای فولادی، استنلس استیل یا فولاد زنگ نزن به دلیل مقاومت به خوردگی خوب، استحکام کافی و ... بیشتر از بقیه آلیاژهای فولادی مورد توجه قرار گرفته است. از آنجا که ورق استیل در ایران کالای وارداتی محسوب می‌شود و نرخ دلار قیمت ورق استیل 321، 310، 316 و ... مورد نیاز صنایع را تحت تاثیر می‌دهد، موجب شده تا توجه‌ها به این گروه از خانواده ورق فولادی بیشتر شود. انواع ورق استیل در سه دسته نگیر، بگیر و نسوز در بخش‌های مختلف صنعت کاربرد دارد.

مرکز فروش ورق تهران
مهم‌ ترین نکات در خرید ورق


گرچه قیمت بر انتخاب و خرید ورق تاثیر زیادی دارد، اما این مسئله نباید موجب نادیده گرفتن موارد دیگری همچون اصالت کالا، کیفیت و ... شود. در واقع شما باید در کنار استعلام قیمت ورق استیل 430، A516، St52 و ... از اصل و سالم بودن محصول، آنالیز شیمیایی، خواص مکانیکی و ... مطمئن شوید.


در خرید ورق فولادی به موارد زیر توجه نمایید:


ورق را متناسب با کاربرد و محل مصرف انتخاب نمایید. هر کدام از گریدهای ورق فولادی خواص منحصر به فردی دارند و برای تمامی مصارف مناسب نیستند.
 
از به سلامت رسیدن کالا به مقصد مطمئن شوید. برخی از انواع ورق مثل ورق استیل در اثر تاب برداشتن هنگام جابجایی، کارایی خود را از دست می‌دهند.
 
به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید. کارخانه‌هایی که در طول زمان با ارائه کالای باکیفیت، نامی خوش از خود به جای گذاشته‌اند، محصول ارزنده‌ای را به بازار داخل و خارج ارائه می‌دهند.
 
از تامین‌کننده معتبر ورق فولادی تهیه کنید. پیش از همکاری و مراجعه به مراکز خرید ورق، درباره سابقه و خوش نامی آن پرس‌وجو نمایید. برخی منابع با ارائه کالای تقلبی نه تنها باعث از بین رفتن سرمایه شما می‌شوند، بلکه امکان خسارات جانی را نیز هنگام استفاده از کالای غیر اصل افزایش می‌دهند.


آیرومارت، مرکز خرید ورق در تهران


پیشرو صنعت نفت آسیا (آیرومارت) با ارائه سبدی متنوع از انواع ورق آلیاژی، سرد، گرم، استیل و ... تمامی برندهای معتبر موجود در بازار، از مهم‌ترین مراکز خرید ورق تهران به ‌شمار می‌رود. این مجموعه با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و ارتباط با کارخانه‌های تولیدی، تهیه ورق فولادی را برای مشتریان آسان کرده است. آیرومارت با توجه سمت و سو گرفتن بازارها به سمت فضای آنلاین و مزایای آن، از جمله پیشگامان فروش آنلاین ورق محسوب می‌شود. همچنین این مجموعه با سایر پتانسیل‌های وب و فضای مجازی، تلاش کرده تا دیگر نیازهای کاربر و مشتری به بازار آهن را نیز در این بستر پاسخ دهد.


استعلام قیمت آنلاین


همانگونه که پیش از این گفته شد، قیمت ورق مسئله بسیار مهمی برای خریدار است. با توجه به گستردگی و تنوع بازار ورق تهران و ایران، امکان استعلام قیمت از تمامی برندها و کارخانجات امری فوق‌العاده زمان‌بر است. تغییر روزانه و بعضا ساعتی قیمت‌ها نیز می‌تواند به سخت‌تر شدن هرچه بیشتر فرایند قیمت‌گیری دامن بزند. آیرومارت با اطلاع از تمامی دغدغه‌های مشتریان در این بخش، با اعلام قیمت روز ورق های فولادی در سایت و کانال تلگرامی، تلاش کرده تا مشکلات موجود در این مسیر را تا حد زیادی مرتفع کند.

بنابراین برای مشاهده قیمت ورق استیل 316 و دیگر گریدهای ورق فولادی از سراسر ایران، کافی است به نشانی اینترنتی www.iromart.com مراجعه نمایید و یا در کانال تلگرامی به نشانی @iromart قیمت‌ها را لحظه‌ای پیگیری کنید.


خرید آنلاین ورق


پس از مشاهده و مقایسه آنلاین قیمت محصولات کارخانه‌های مختلف، در قدم بعدی می‌توانید ورق مورد نیاز خود را در لحظه و بدون نیاز به مراجعه به شرکت و یا بازار آهن از سراسر ایران، سفارش دهید. برای انتخاب و تکمیل سبد ورق فولادی، محدودیتی ندارید و در تمامی مقادیر مورد نیاز می‌توانید درخواست خرید خود را ثبت نمایید.


پشتیبانی آنلاین


در تمامی مراحل خرید و یا مقایسه کالاها، ممکن است سوالی برای شما به وجود آید و یا نیاز به راهنمایی داشته باشید. در این مرحله بدون اینکه از ادامه راه منصرف شوید، کافیست از طریق چت آنلاین سایت مشکل خود را با آیرومارت در میان بگذارید تا کارشناسان در لحظه شما را راهنمایی کنند.


با آیرومارت به‌روز باشید!


برای فعالیت و معامله در بازار آهن باید از دانش کافی برخوردار باشید. در بخش وبلاگ سایت آیرومارت (https://iromart.com/blog) مقالات علمی و آموزنده از فرایند تولید آهن تا معرفی کارخانه‌های تولید کننده ورق، میلگرد و ... قرار داده شده است. با مطالعه این مقالات تهیه شده در حوزه متالورژی، عمران و آهن‌آلات، اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید.


سخن پایانی


لازمه پیشرفت و جلو افتادن در پروژه‌های صنعتی و یا عمرانی و از گردش نیفتادن چرخ صنعت، تهیه به موقع آهن‌آلات و مواد اولیه فولادی است. آیرومارت با ارائه سبدی کامل از آهن و فولاد به شکل‌های میلگرد، لوله، پروفیل، تیرآهن، ورق، نبشی و ناودانی، پشتیبان و همراهی مطمئن برای تامین مواد اولیه به شمار می‌رود. جهت همکاری با این مجموعه می‌توانید با حضور در محل دفتر به نشانی، تهران، نلسون ماندلا، بالاتر از میرداماد، تابان غربی، پلاک 36، با مدیران آیرومارت گفتگو نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02145306 تماس حاصل فرمایید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها