شوک آلومینیوم به سرخپوشان؛

شگفتی بزرگ جام حذفی با حذف پرسپولیس

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با انجام ۴ بازی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۶۱۱۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، چهار بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال به مصاف حریفان خود می‌روند.

پرسپولیس - آلومینیوم اراک / روز شنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌رود.

شاگردان گل محمدی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی برابر تیم هوادار ۵۰ امتیازی شدند و شانس قهرمانی شان در لیگ بیست و یکم فوتبال کمرنگ‌تر شد.

سرخپوشان پایتخت تمرکز خود را معطوف به بازی‌های جام حذفی کردند تا در این رقابت‌ها به موفقیت دست یابند. آن‌ها قصد دارند برابر تیم اراکی به برتری دست یابند تا به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابند.

پرسپولیس در دیدار برگشت لیگ برتر توانست تیم آلومینیوم اراک را شکست بدهد و اکنون این تیم امیدوار است که از سد حریف اراکی خود در جام حذفی عبور کند.

سیامک نعمتی با رفع مصدومیتش قادر به همراهی تیم پرسپولیس در بازی با تیم آلومینیوم است. البته وضعیت وحید امیری هنوز مشخص نشده است.

در آن طرف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی توانست از سد تیم سپاهان عبور و به مرحله بعدی صعود کند.

تیم آلومینیوم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال برابر تیم فجرشهید سپاسی به تساوی بدون گل دست یافت و با کسب ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم پرسپولیس با از عبور از سد تیم‌های ویستا توربین تهران و ذوب آهن اصفهان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت.

تیم آلومینیوم اراک هم برابر تیم‌های فجرشهید سپاسی و سپاهان به برتری دست یافت و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

خلیج فارس ماهشهر- مس رفسنجان/ روز شنبه ساعت ۲۰:۱۵

تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تیم مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای ماهشهر می‌رود.

تیم خلیج فارس ماهشهر در مرحله مقدماتی جام حذفی با عبور از سد تیم‌های مس نوین کرمان و استقلال خوزستان راهی مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها شد. در ادامه این تیم جنوبی با برتری برابر تیم‌های لیگ برتر هوادار و نفت مسجد سلیمان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت.

در آن طرف، تیم مس رفسنجان با برتری برابر تیم‌های تراکتور و شهر خودرو به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت.

شاگردان ربیعی می‌دانند که نباید تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر را دست کم بگیرند چرا که این تیم ۲ تیم لیگ برتری را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کرده است.

مس کرمان- خیبر خرم آباد/ روز شنبه ساعت ۲۰

تیم‌های دسته اولی مس کرمان و خیبر خرم آباد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم مس کرمان با هدایت فرزاد حسین خانی با عبور از سد تیم‌های ماشین سازی و فولاد به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت.

در آن طرف، تیم خیبر خرم آباد با برتری برابر تیم‌های مس شهر بابک و صنعت نفت آبادان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

استقلال- نساجی مازندران/ روز یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پذیرای تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی است.

آبی پوشان پایتخت در لیگ برتر فوتبال شکستی نداشتند و با ۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

شاگردان فرهاد مجیدی قصد دارند در جام حذفی هم به قهرمانی دست یابند به همین علت آن‌ها با همه توان خود برابر تیم نساجی مازندران قرار می‌گیرند تا در این رقابت‌ها هم به موفقیت دست یابند.

در آن طرف، تیم نساجی مازندران با برتری برابر تیم‌های آرمان گهر و گل گهر سیرجان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت و باید در این مرحله به مصاف تیم استقلال برود.

شاگردان الهامی قصد دارند با برتری برابر تیم استقلال به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابند.

این ۲ تیم در ۲ دیدار رفت و برگشت لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل دست یافتند، اما داستان جام حذفی فرق می‌کند و باید یکی از این ۲ تیم برنده شود تا به مرحله بعدی این رقابت ها راه یابد.

تیم استقلال با عبور از تیم‌های نود ارومیه و پیکان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال راه یافت.

استقلالی‌ ها ۷ قهرمانی و ۶ نایب قهرمانی در کارنامه ورزشی خود دارند و بعد از آن پرسپولیس با ۶ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی در رتبه دوم بیشترین تعداد قهرمانی قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها