جانشین پلیس راهور انتظامی کشور خبر داد:

توقیف ۳۳ هزار خودروی حادثه‌ ساز

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ ها از توقیف ۳۳ هزار دستگاه خودروی حادثه‌ ساز خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۰۳۹۶

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی در گفتگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به بازگشت بخش قابل توجهی از مسافران نوروزی به مقاصد خود در روزهای گذشته، ترافیک روان و عادی را در اغلب جاده‌های کشور شاهد هستیم.

سردار حسینی افزود: در اطراف تفرجگاه ها، بوستان‌ها، باغچه ها و باغ‌ها تردد بیشتر وسایل نقلیه در جریان است؛ اما در کل می‌توان تردد در شهرهای اقماری و منتهی به کلانشهرها را عادی و روان توصیف کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا که هم اکنون در راستای مدیریت ترافیک در محور هراز حضور دارد در خصوص آخرین وضعیت تردد در محورهای شمالی کشور اعلام کرد: تردد در محورهای شمالی همچون چالوس، هراز ،آزادراه قزوین_ رشت تا این لحظه عادی و روان بوده و هیچگونه مشکل خاصی گزارش نشده؛ همچنین تردد در محور چالوس هم اکنون به صورت دو طرفه در جریان است.

وی از افزایش ۵۰ درصدی تردد در جاده‌های کشور از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته نسبت به مدت مشابه در سال گذشته اشاره و بیان داشت: خوشبختانه آمار جان باختگان ناشی از حوادث ترافیکی ۲۳ درصد کاهش داشته است.

سردار حسینی در پاسخ به دیگر سوال فارس در خصوص برخورد پلیس راهور با رانندگان متخلف اعلام کرد: در طول مدت اجرای طرح نوروزی بالغ بر ۳۳ هزار دستگاه خودرو که تخلفات حادثه‌ساز داشتند اعمال قانون شدند؛ در این راستا تعدادی خودرو یا توقیف ساعتی شده یا به پارکینگ اعزام شدند.

جانشین پلیس راهور ناجا، سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت نمایشی و مارپیچ و حرکت در شانه خاکی راه را از جمله خطوط قرمز پلیس راهور دانست و به رانندگان توصیه کرد که از شتاب و عجله پرهیز کرده و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها