مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر

ایران - لبنان؛ امروز در مشهد

علاقمندان به تماشای مسابقه تیم های ملی ایران و لبنان می توانند با رعایت پروتکل های مورد نظر نسبت به تهیه بلیت این دیدار اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۵۹۸۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به مصوبات ستاد کرونا امکان فروش بلیت تا سقف ظرفیت ٣٠٪؜ ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس فراهم شده و بلیط فروشی این بازی از ساعت ١٢ ظهر امروز از طریق سامانه Footballeticket.ir انجام خواهد شد.

بر این اساس طبق پروتکل‌های مصوب علاقمندانی که نسبت به تزریق حداقل دو دوز واکسن اقدام کرده اند و از تاریخ دوم تزریق حداقل ١٥ روز گذشته باشد طبق استعلام سامانه هوشمند با ورود کد ملی امکان دریافت بلیت این مسابقه را پیدا می‌کنند.

سامانه همچنین به صورت هوشمند و بر اساس بانک اطلاعاتی آنلاین از ثبت نام افراد مبتلا و دارای تست مثبت کرونا ممانعت به عمل خواهد آورد.

پس از تهیه بلیت همراه داشتن کارت ملی جهت تطبیق اطلاعات شخصی در هنگام ورود به ورزشگاه الزامی بوده و بدون کارت ملی بلیط تماشای مسابقه در گیت های پیش بینی شده صادر نخواهد شد.

لازم به تاکید است که بلیت فروشی این مسابقه تنها به صورت آنلاین انجام خواهد شد و از علاقمندان درخواست می‌شود به هیچ وجه جهت تهیه بلیط حضوری به ورزشگاه مراجعه نکنند.

گفتنی است مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در هفته پایانی دور انتخابی رقابت‌های جام جهانی قطر روز سه شنبه ساعت ١٦ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها